Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Var kunde i frende før, men fikk et bra tilbud fra et annet selskap og endte dessverre med å takke ja. Skulle aldri forlatt Frende, for der var de faktisk raske og redelige og du får den hjelpen du skal ha. Skal bytte tilbake så fort som overhodet mulig.
Du er hjertelig velkommen tilbake, Petter!
Hadde noen spørsmål om forsikringen min, og skulle bytte om en forsikring. Veldig rask og hyggelig rådgiver, som samtidig sparte meg for noen kroner helt uoppfordret.
Hei Agata, takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal gjøre det vi kan for at du fortsatt skal være fornøyd i fremtiden.
Generelt fornøyd med Frende forsikring. Fikk stormskade på bil (ORKAN STYRKE) skade uten bonustap. Opplevde da dårlig kundebehandling fra saksbehandler i frende.
Hei Odd, det er godt å høre at du generelt er fornøyd. Jeg håper du har gitt tilbakemelding til oppgjørsavdelingen din om opplevelsen i forbindelse med skaden på bilen, slik at vi kan ta lærdom av det. Hilsen Heidi i Frende
Veldig fornøyd med Frende. Vi har hatt mindre saker, som har ordnet seg lynraskt.
Det var kjekt å høre Frode! Akkurat sånn det skal være!
Flott å være kunde da de tilbyr gode priser til folk og fe.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Andy. Vi er glade for våre gode ambassadører!
Ingen oppringning eller chat. Elendig responstid på mail og telefon. Virker dessverre som har for mye og gjøre. Den dyreste forsikringen (uføre) ga en utbetaling på 40.000. Men de skulle ha 1000kr i måneden for? Byttet til IF som ble billigere og bedre betingelser.
Hei du, vi har "ring meg" funksjon på våre nye hjemmesider og chat på trappene, så sjekk gjerne innom oss igjen ved neste korsvei. Hilsen Heidi i Frende
Etter 4 måneder fikk jeg endelig forsikringspengene jeg hadde krav på. I løpet av disse månedene hadde de lovet å ringe meg tilbake, noe de ikke gjorde. I siste telefonsamtale ga jeg klart beskjed om at de måtte se på saken og gi meg svar på om at beløpet ble dekket eller ikke. Da ble jeg truet med at vedkommende kom til å legge på og at det kom til å ta enda lengre tid før de så på saken. En plass går grensen for en sindig og enkel kunde.
Hei Maja, så traurig at skadebehandlingen tok lenger tid enn du forventet. Jeg håper har tatt direkte kontakt med oss med tilbakemeldingen din, slik at vi kan følge den opp internt hos oss. Hilsen Heidi i Frende