Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Flott å være kunde da de tilbyr gode priser til folk og fe.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Andy. Vi er glade for våre gode ambassadører!
Ingen oppringning eller chat. Elendig responstid på mail og telefon. Virker dessverre som har for mye og gjøre. Den dyreste forsikringen (uføre) ga en utbetaling på 40.000. Men de skulle ha 1000kr i måneden for? Byttet til IF som ble billigere og bedre betingelser.
Hei du, vi har "ring meg" funksjon på våre nye hjemmesider og chat på trappene, så sjekk gjerne innom oss igjen ved neste korsvei. Hilsen Heidi i Frende
Etter 4 måneder fikk jeg endelig forsikringspengene jeg hadde krav på. I løpet av disse månedene hadde de lovet å ringe meg tilbake, noe de ikke gjorde. I siste telefonsamtale ga jeg klart beskjed om at de måtte se på saken og gi meg svar på om at beløpet ble dekket eller ikke. Da ble jeg truet med at vedkommende kom til å legge på og at det kom til å ta enda lengre tid før de så på saken. En plass går grensen for en sindig og enkel kunde.
Hei Maja, så traurig at skadebehandlingen tok lenger tid enn du forventet. Jeg håper har tatt direkte kontakt med oss med tilbakemeldingen din, slik at vi kan følge den opp internt hos oss. Hilsen Heidi i Frende
Frende forsikring har jevnt og trutt skrudd prisen opp de senere år, ønsker av den grunn å se på andre leverandører.
Hei Stig, i snitt har faktisk prisene våre gått ned de siste tre årene, men det kan selvfølgelig være faktorer som gjør at prisene på enkeltprodukter går opp, i tillegg kommer jo selskapenes justering for konsumprisindeks og bygningsindeks som er på noen små prosent i året. Ta med i beregningen når du sjekker pris, at du automatisk får lojalitetsbonus etter tre år som kunde hos oss, da går prisen ned fem prosent på alle skadeforsikringene dine. Den justeringen er det ingen andre som gjør! Og ta gjerne en telefon til oss på 55153600, så kan vi også ta en kikk på avtalen din. Hilsen Heidi i Frende
Meget bra og rimelig, men ikke over tid dessverre....
Hadde en skade på en annen bil der eg måtte dokumentere sjølv, fekk lite hjelp men fekk dekning til slutt.
Det som er bra er jo prisene, de vel kanskje en av Norges rimeligste, men de er dårlig på service. Når du ringer de opp, så hører de ut som de ikke er interessert i deg, de høres pampete og arrogante ut... Svært irriterende! Jeg fikk ikke forsikret min MC fordi det var en høyrisikovare, de virket ikke som de forsto at det er forskjell på touring og sportsykkel...