Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Oppgav feil pris da jeg byttet fra annet selskap. Kundeservice unngår å besvare henvendelser.
Hei Michael, hvis du kontakter oss på [email protected], så svarer vi og finner ut av dette. Du kan også klage hvis du mener det er gjort en salgsfeil.
10.10.18 ble det opprettet en sak hos Frende. Etter noen purringer fra meg, fikk jeg svar i dag. 5 mnd, det er for langsomt! Håper ikke jeg skal vente like lenge på pengene 🙄
Jøje meg, det høres uvanlig ut! Behandlingstiden varierer litt ut fra hvor omfattende skaden er, men vi pleier alltid å sende ut bekreftelse på at skademeldingen er mottatt.
Fin og rask kommunikasjon, full informasjon. Jeg er veldig fornøyd, tusen takk!
Så hyggelig å høre, Liveta! Tusen takk for tilbakemeldingen.
Har hatt sak hos Frende Reise siden 15.Nov, har fremdeles ikke løst saken. En kamerat av meg hadde DNB og det gikk på under 1 uke. 4 mnd for å løse en sak er helt ut av min forståelse. Har ringt hverdag uten å få tilbakemelding fra saksbehandler. Styr unna reiseforsikringen til Frende!
Hei Adam, jeg vet ikke hva slags reiseskade du har hatt, enkle saker får oppgjør samme dag, tyngre saker tar naturlig nok lenger tid, uansett forstår jeg at det kan være frustrerende å vente!
Opplever att alt var bra når jeg ble kunde for 3 år siden, men ser att prisene bare øker.
Hei Håvard, hvis du sjekker priser vil du se at i år har de fleste, om ikke alle forsikringsselskap satt opp prisene noe som følge av de mange vann-, frost-, brann- og bilskader nordmenn har opplevd de siste årene. Det vi i Frende gjør, er å gi fem prosent rabatt etter tre år som kunde, lojalitetsbonus kaller vi det. Dermed går faktisk ikke totalprisen like mye opp hos oss.
Profesjonelle og hyggelige personer som betjener telefonen på kundesenteret. Raskt og effektivt oppgjør.
Takk for at du tok deg tid til å gi oss en då hyggelig tilbakemelding!
Anbefaler ikke frende.. Rådgiver er veldig på at du når han til alle tidspunkt osv før du signerer avtalen.. Når den er signert får du ikke tak i han uansett om man ringer i arbeidstid. Har vært bare krøll med forsikringen fra dag.. så anbefales ikke..
Hei Bjørn, hvis rådgiveren din ikke er tilgjengelig eller har sluttet, kan vi sjekke opp i det, og eventuelt overføre deg til en annen. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected]