Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Berre tull med betaling, og lite med info og oppfølging av selskapet. Dette kunne endt veldig galt for min del. Det dårligste selskapet jeg har vært borti.
Måtte ut med stor differanse på vannskade på badet.
Nå har det gått over 3 måneder, og oppgjøret for skade på huset har ikke kommet
Vi har hatt mange forskjellige forsikringer, men disse er vi ikke fornøyde med. Person som behandlet saken vår når vi byttet til dem var frekk/nedlatende når vi snakket med henne, virker rett og slett ikke fornøyd i jobben sin. Vi måtte fylle inn helseskjemaene flere ganger fordi dem ikke trodde på oss. Så nå velger vi heller å bytte.
Ikke noe kjekt å høre at du har opplevd oss på denne måten. Vi kan gjerne følge opp internt hvis du gir oss mulighet til å se på saken direkte. Her kan det være litt å lære!
Får ikke svar på gjentatte henvendelser om oppgjør. Den andre part har fått sitt oppgjør for lengst, da hun har annet selskap.
Hei, beklager at du har måttet vente, Siri. Jeg kan dessverre ikke sjekke hva som er årsaken til det herfra.
Uforutsigbar kundebehandling - forsikringsselskapets økonomi ivaretas først og fremst. Mye tidkrevende småpirk og uthaling av tid fra saksbehandler (trolig av hensyn til selskapets likviditet). Dårlig begrunnet og urimelig avslag. Det blir klagesak av dette!!!
Hei Egil, vi er eid av solide sparebanker og brannkasser og har ingen problemer med likviditeten, det ville uansett ikke vært et hensyn vi tok i skadebehandlingen. Vi er opptatt av at oppgjøret skal være korrekt, og spør om dokumentasjon når det er nødvendig. Du er velkommen til å klage om du er uenig med oss.
Jeg har reiseforsikring, hytte m/ innbo. Den 1/8 økte prisen 25%. Ringte og spurte hva årsaken var. Kundebehandler skyldte på prisvekst og at jeg hadde belastet reiseforsikring med utgifter. Det stemmer at vi ikke fikk en koffert ved ankomst Granka + en gang legehjelp. Men trodde jo ikke at dette skulle medføre 3500 i reiseforsikring for 2 personer. Nå bytter vi selskap.