Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Uforutsigbar kundebehandling - forsikringsselskapets økonomi ivaretas først og fremst. Mye tidkrevende småpirk og uthaling av tid fra saksbehandler (trolig av hensyn til selskapets likviditet). Dårlig begrunnet og urimelig avslag. Det blir klagesak av dette!!!
Hei Egil, vi er eid av solide sparebanker og brannkasser og har ingen problemer med likviditeten, det ville uansett ikke vært et hensyn vi tok i skadebehandlingen. Vi er opptatt av at oppgjøret skal være korrekt, og spør om dokumentasjon når det er nødvendig. Du er velkommen til å klage om du er uenig med oss.
Jeg har reiseforsikring, hytte m/ innbo. Den 1/8 økte prisen 25%. Ringte og spurte hva årsaken var. Kundebehandler skyldte på prisvekst og at jeg hadde belastet reiseforsikring med utgifter. Det stemmer at vi ikke fikk en koffert ved ankomst Granka + en gang legehjelp. Men trodde jo ikke at dette skulle medføre 3500 i reiseforsikring for 2 personer. Nå bytter vi selskap.
Det lønner seg ikke å være ærlig. Vinduet vårt i balkongdøra sprakk en soldag for 2 år siden. Jeg var ærlig om når skaden skjedde og dermed ingen forsikring. Burde selvfølgelig løyet. Hans
Så kjedelig at ruta knuste, håper det var en enkel sak å fikse. Det lønner seg alltid å være ærlig, forsikringssvindel er straffbart. Forsikringsselskapene kan likevel ikke gi deg utbetaling fra fellesskapet for noe som ikke er dekket. Da blir forsikringen dyrere for alle.
Har blitt litt dyrere i det siste så vurdere å bytte
Hei Petter, vi tar gjerne en gjennomgang av avtalen din sammen med deg. Så sikrer vi at du har riktig forsikring og riktig pris.
Ubrukelig på kundebehandling. Behandling av skade på bil tok nøyaktig 1 måned.
Frekk kundebehandling og utrolig dårlig service i skadesak.skade blusset opp igjen..
Etter mange års kundeforhold opplever jeg at Frende ignorerer kunde. I januar 2020 søker jeg forsikring på hus nr2. Dette er ikke en fritidsbolig. Frende behandler det som det innledningsvis. Jeg får beskjed etter å ha oversendt teknisk rapport at det vil ta 3 dager å få svar. Vel, dette var 31/1-2020. Etter gjentatte purringer, juni..... august osv skjer dette på nytt???? Takket være selger av huset, var huset forsikret frem til i juni d.å i et annet selskap Frende kan ikke skylde på Covid-19. Frende mister meg som kunde!!!
Hei, vi ser gjerne på hva som kan ha skjedd i saken om du kontakter oss med navn eller avtalenummer.