Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Frendes konsulent i Bærum yter kundeservice langt over forventet standard og presser ikke på med unødvendig støy eller ekstra som du ikke trenger. Ryddig, proff, imøtekommende og enkelt å forholde seg til. Har også vært på hjemmebesøk for å gå over hva vi trenger. God dekning på bil og innbo til en lav pris.
Tusen takk for fin tilbakemelding, Vetle! Veldig hyggelig å høre, og akkurat slik det skal være!
Veldig ryddige og flinke, einaste eg ikkje får forsikra ifor mitt behove er Minibuss i næring Litt rart. Altid raske å svare, litt merkeleg kundebehandlar sist eg snakka med Frenda, men er vel ikkje like alle.
De har gode tilbud. rask å ta kontakt med kunder. Anbefaler!
Enkelt, men kan bli bedre på kundebehandling, synest det er dyrt.
Jeg skiftet fra Gjensidige (som jeg har hatt i over 20 år!) til Frende da de ikke kunne matche prisen jeg hadde fått fra Frende. Jeg forklarte kunderådgiver at jeg måtte ha mulighet til å tegne forsikring etter åpningstider også og nå kunderådgiver derfor måtte være tilgjengelig etter åpningstider (til og med i helger!) da det hender jeg handler bil i helgene også. Ingen problem sa kundebehandler - og jeg fikk likegodt to kundebehadlere for å være på den sikre siden, fikk XXXX og XXXX fra Østfold/Moss. Jeg når ALLTID en av mine kundebehandlere, hvis de ikke svarer på tlf eller epost når jeg prøver å de, kontakter de meg alltid innen noen timer igjen! Fredag den 13'e var jeg uheldig og vraket bilen min, det tok en uke før pengene stod på konto så servicen jeg har fått er helt perfekt. Kan på det varmeste anbefale Frende, personlig service, hyggelige priser og servicemindede kundebehandlere. Tipp topp tommel opp
Så kjipt at du var uheldig fredag den 13.! Men veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med salgsenteret vårt i Moss. Takk for fin anbefaling!
Får du en bil skade å har en forsikring i Frende, bør du kjøpe deg en annen bil før skadeoppgjør kommer. Sønnen min ble feid av veien av en annen bilist i førsten av februar, og ennå har ikke selskapet klart å få en avslutning på saken. Mange koselige kundebehandlere som lover å ordne opp, men fra selskapet er det veldig tyst, svarer ikke på mailer og får du svar så er du en brysom kunde, som helst må holde kjeft. Tenkte egentlig å flytte mine forsikringer til dette selskapet selv, men avstår når jeg har sett hvordan ting fungerer, for min sønn. SKJERP DERE.
Hei, håper det gikk bra med sønnen din! Jeg kjenner ikke saken deres, men kontakt oss gjerne direkte, for å få en forklaring på hva og hvorfor det drøyer.
"Verste jeg har opplevd i hele mitt liv." Er daglig leder for Transport firma som har over 10 biler og betaler vi nok cirka 20,000 kr per måned til Frende. og i tillegg har jeg privat forsikring Hus, Båt, MC, Reiseforsikring, Bil, .... så mange år har vi betalt og aldri har brukt de siden hadde vi ikke noe uhell inn til 4 måned siden en som kjører på min bil som står stille og krasjer bilen min. Politi var i stedet og har skrevet rapport hvor viser at det er motparten som skylder. Vi sender inn skademelding, og politi rapporten og ringer inn etter 2 uker for å høre med de om saken! Da for vi beskjed at de har mistet papirene og finner de ikke det. sender en gang til papirene og venter venter å venter.. nå er det 4 måned som jeg ikke har hørt noe om saken. Har ringt 10 ganger og ventet over 10 min, hver gang for å komme i kontakt med noen. og kan godt si at de prater med deg pent inn til skjer noe. Når det skjer noe som må de fikse da er de veldig uhøflig med deg. Tenke på bilen står stille 4 måned og er du uten bil så lenge. Du er velkommen til å se på dokumentasjonen som beviser det.
Hei du, takk for melding her også. For at vi skal kunne se på saken din, må du nesten kontakte oss direkte. Her hører det jo også med til historien at vi er avhengig av svar fra motpartens forsikringsselskap for å kunne hjelpe deg videre, dem rår vi dessverre ikke over.