Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Er så fornøyd med frende forsikring og kundebehandler
Så hyggelig å høre! Setter stor pris på å få høre fra glade kunder! Vi skal stå på for at du skal være fornøyd fremover også.
Har aldri hatt et så bra forsikringselskap hvor alt ordner seg. Super fornøyd.
Veldig kjekt at du tok deg tid til å gi oss en positiv tilbakemelding - det setter vi pris på.
Vi mottok skadeoppgjør pga innbrudd i bilen i Spania i sommer, og fikk en svært lite troverdig vurdering av vår klagesak. Vurderingen som ble gjort virket helt tilfeldig, og basert på skjønn. Etter å ha klaget, fikk vi en e-post fra klagenemda som sa at de hadde skiftet standpunkt, og vi fikk igjen 20.000 ekstra. Både saksbehandler og klagenemda har lagt lignende saker fra Finansklagenemda til grunn, så de må ha lagt helt ulike saker til grunn, da, siden de kom til forskjellig resultat! Ikke til å stole på! Vi har selvsagt byttet forsikringsselskap!
Så flott at du fikk hjelp i Finansklagenemnda, det er nettopp derfor de er der, for å gi kundene en uavhengig vurdering om de er uenige med forsikringsselskapet sitt.
Dårlig kundeservice, ofte rot med fakturaene. Jeg har erfart at regininger er sendt til feil adresse som igjen endte med bot fra trafikkforeningen
Hei du, så dumt at du opplever oss slik! Vi henter adressene fra folkeregisteret med jevne mellomrom, så det skal jo helst bli riktig. Du får enkel tilgang til hva som er registrert på avtalen din via Min side på frende.no
Frende ga meg feil bonus på bilforsikring. Jeg betalte ut fra 40%, men da jeg byttet til Nemi fant Nemi ut ila et par minutter at jeg hadde 70% Dette utgjør selvsagt mange tusen kroner i året, men tar Frende noe ansvar for sin feil? Nope!!! Dette er tapte penger! En dråpe i havet for Frende, men en god liten sum for enkeltperson, Frende tviholder på pengene.
Hei Vibeche, det er veldig vanlig å gå opp i bonus når du bytter selskap, og ned i bonus ved skade, men hva som har skjedd akkurat hos deg kan jeg ikke hjelpe med uten å vite mer om avtalen din. Om du vil vi skal se på saken din igjen, er det fint om du kontakter oss direkte, eller sender en klage via frende.no
God oppfølging i saker og rask behandlingstid uten mye unødvendig dokumentering. Har fått hjelp når det gjelder, ikke bare når mobilen faller i sjøen. Har vert tro kunde i mangen år og ønsker å forsette med det, både som privat og bedrift.
Takk for hyggelig tilbakemelding, Sverre! Det var veldig kjekt at en fornøyd kunde tok seg tid til å anbefale oss. Lettere å ta til tastaturet om det er omvendt, har vi skjønt. ;) Vi skal stå på for at du skal være fornøyd også i fremtiden!
Fin nettside. Dårlig kundebehandling og vanskelig å kommunisere med ved uenighet
Hei, så leit at du synes det er vanskelig å komme til enighet med oss! Vi er veldig opptatt av å ta vare på de gode kundene våre, og du er velkommen til å be om en ny rådgiver eller at vi ser på saken din med nye øyne.