Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Lokalt forsikringsselskap, men som øker premien for mye fra år til år. Dyr bilforsikring. Lang behandlingstid ved henvendelser, men meget bra ved skade.
Kundeservicen var veldig bra og jeg fikk det som jeg ønsket av dem!
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Massod!
Har bare bilforsikring og har fått god kunde service.
Det var hyggelig å høre, Roger! Ta gjerne kontakt om du trenger flere forsikringer, har du tre eller flere får du rabatt hos oss. Og etter tre år som kunde får du automatisk fem prosent rabatt - lojalitetsbonus kaller vi det.
Gode priser, supre vilkår og ingen problemer med oppgjør. Særdeles hyggelig og profesjonell kundeservice når vi hadde behov for rettshjelp. En jurist svarte oss og ga gode råd når vi i utgangspunktet kun skulle sjekke om vår juridiske problemstilling av dekket av innboforsikringen (noe den var).
Hei Sondre, tusen takk for hyggelig tilbakemelding fra deg!
Ikke noen god hjelp når jeg trenger info, vanskelig med reiseforsikringen, du får ikke snakke med en norsk kundebehandler når du ringer nødnummret.
Hei Jostein, dette var rart å høre, siden vi har helnorsk alarmsentral på Tåsen i Oslo og var første selskap som tok dem i bruk, nettopp fordi vi vet hvor viktig det er å få snakke med noen som forstår deg, når du har vært uheldig på tur. Mulig de kan ha satt over til en skandinavisk bakvakt? Send oss gjerne en tilbakemelding på [email protected], så vi får vite litt mer om når dette var.
Var kunde i frende før, men fikk et bra tilbud fra et annet selskap og endte dessverre med å takke ja. Skulle aldri forlatt Frende, for der var de faktisk raske og redelige og du får den hjelpen du skal ha. Skal bytte tilbake så fort som overhodet mulig.
Du er hjertelig velkommen tilbake, Petter!
Hadde noen spørsmål om forsikringen min, og skulle bytte om en forsikring. Veldig rask og hyggelig rådgiver, som samtidig sparte meg for noen kroner helt uoppfordret.
Hei Agata, takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal gjøre det vi kan for at du fortsatt skal være fornøyd i fremtiden.