Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har bare bilforsikring og har fått god kunde service.
Det var hyggelig å høre, Roger! Ta gjerne kontakt om du trenger flere forsikringer, har du tre eller flere får du rabatt hos oss. Og etter tre år som kunde får du automatisk fem prosent rabatt - lojalitetsbonus kaller vi det.
Gode priser, supre vilkår og ingen problemer med oppgjør. Særdeles hyggelig og profesjonell kundeservice når vi hadde behov for rettshjelp. En jurist svarte oss og ga gode råd når vi i utgangspunktet kun skulle sjekke om vår juridiske problemstilling av dekket av innboforsikringen (noe den var).
Hei Sondre, tusen takk for hyggelig tilbakemelding fra deg!
Ikke noen god hjelp når jeg trenger info, vanskelig med reiseforsikringen, du får ikke snakke med en norsk kundebehandler når du ringer nødnummret.
Hei Jostein, dette var rart å høre, siden vi har helnorsk alarmsentral på Tåsen i Oslo og var første selskap som tok dem i bruk, nettopp fordi vi vet hvor viktig det er å få snakke med noen som forstår deg, når du har vært uheldig på tur. Mulig de kan ha satt over til en skandinavisk bakvakt? Send oss gjerne en tilbakemelding på [email protected], så vi får vite litt mer om når dette var.
Var kunde i frende før, men fikk et bra tilbud fra et annet selskap og endte dessverre med å takke ja. Skulle aldri forlatt Frende, for der var de faktisk raske og redelige og du får den hjelpen du skal ha. Skal bytte tilbake så fort som overhodet mulig.
Du er hjertelig velkommen tilbake, Petter!
Hadde noen spørsmål om forsikringen min, og skulle bytte om en forsikring. Veldig rask og hyggelig rådgiver, som samtidig sparte meg for noen kroner helt uoppfordret.
Hei Agata, takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal gjøre det vi kan for at du fortsatt skal være fornøyd i fremtiden.
Generelt fornøyd med Frende forsikring. Fikk stormskade på bil (ORKAN STYRKE) skade uten bonustap. Opplevde da dårlig kundebehandling fra saksbehandler i frende.
Hei Odd, det er godt å høre at du generelt er fornøyd. Jeg håper du har gitt tilbakemelding til oppgjørsavdelingen din om opplevelsen i forbindelse med skaden på bilen, slik at vi kan ta lærdom av det. Hilsen Heidi i Frende
Veldig fornøyd med Frende. Vi har hatt mindre saker, som har ordnet seg lynraskt.
Det var kjekt å høre Frode! Akkurat sånn det skal være!