Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har vært kunde hos Frende i over 10 år. Har hatt 2 skade på kjøretøy (bil og snøscooter). Ble møtt med forståelse og veldig god hjelp i hele prosessen fra skade til kjøretøyene ble fikset. Prisen er veldig bra sammenlignet med mange andre selskaper. Om jeg skulle dra frem noe negativt, så var det vanskelig å flytte forsikringer i forbindelse med samlivsbudd (virket nesten umulig å flytte bonus på bil over til eksen). Anbefaler Frende på det sterkeste! (Tips til dere som klager, les igjennom hva du har forsikret samt vilkår!)
Tusen takk, Frank ❤️ Betyr mye for oss når fornøyde kunder tar seg tid til å si fra! Beklager ekstra styr ved samlivsbruddet, det skal vi se nærmere på!
Har vært kunde i mange år uten at noen har klart å slå prisen. Jeg lar alle selgere som ringer regne tilbud , men ingen har klart å så prisen , spesielt på ene bilen som er kronisk dyr å forsikre . Har også hatt skade. Til tross for at skademelding måtte leveres på papir i dette tilfellet gikk alt sømløst og raskt. Har vært kunde hos mange andre selskap også , så har godt sammenligningsgrunnlag
Utrolig hyggelig å høre, Kristian! Veldig glad for tilbakemelding fra en trofast kunde. Takk! ❤️
Generelt bra, men for stor prisøkning gjør at den må benchmarkes. Tilbud mottatt fra konkurrerende alternativ gir grunnlag for bytte
Hei Kai, godt å høre at du er fornøyd, det er viktig for oss! Skjønner at nykunde-rabatt kan friste hos konkurrentene, men ta gjerne en sjekk med oss også, så kan vi se at du har det du trenger og de rabattene du skal. Hilsen Heidi
Fin på vilkår og pris år nr 1, kraftig økning til hovedforfall år nr 2. Har ikke brukt forsikringer eller hatt skadesaker, mener derfor at kunder som meg ikke bør straffes for andre sin uflaks/utbetalinger.
Hei du, hyggelig å høre at du er fornøyd med vilkårene hos oss! Lokketilbud har vi ikke, men det er riktig at mange opplever prisoppgang nå, det er på grunn av alle skadene det siste året på de aktuelle produktene du har, pluss den generelle prisoppgangen i markedet som gjør at det koster mer med alle typer reparasjoner. Forstår tankegangen din, når du ikke har hatt skader, men grunntanken i forsikring er nettopp at alle går sammen om å betale litt, som et spleiselag, for å sikre seg om noe skulle skje. Og noe har skjedd for veldig mange andre med mange og store branner, mye uvær og en lang, lang rekke bilskader. Hilsen Heidi
En pris på forsikringsdokumentene og en annen pris på fakturaen.
Hei Stein, dette kan kundesenteret vårt lett forklare! Ring oss da vel. Vi har ikke lyst til at du skal gå og lure på grunnen til dette. Hilsen Heidi
Brukt dem i 10 år uten problemer fordi jeg aldri har trengt å kontakte dem. - Makan til AHA-opplevelse!.... Frarådes alle som ser etter nytt forsikringsselskap!
Hei igjen, Eirik. Hyggelig at du har vært kunde hos oss i ti år, men leit at du er misfornøyd nå. Takk kontakt om det er noe du mener vi har gjort feil, som du vil vi skal se på på nytt. Hilsen Heidi
Ønsker prissammenligning da jeg synes prisen er høyeste lag.
Hei Trygve, forsikringsselskapene har varslet at prisen må opp etter mange skader. Vi ligger vanligvis i laveste sjiktet her. Sammenlign gjerne, men ta også en telefon til oss og se om du har de rabattene og forsikringene du skal ha. Hilsen Heidi