Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fin på vilkår og pris år nr 1, kraftig økning til hovedforfall år nr 2. Har ikke brukt forsikringer eller hatt skadesaker, mener derfor at kunder som meg ikke bør straffes for andre sin uflaks/utbetalinger.
Hei du, hyggelig å høre at du er fornøyd med vilkårene hos oss! Lokketilbud har vi ikke, men det er riktig at mange opplever prisoppgang nå, det er på grunn av alle skadene det siste året på de aktuelle produktene du har, pluss den generelle prisoppgangen i markedet som gjør at det koster mer med alle typer reparasjoner. Forstår tankegangen din, når du ikke har hatt skader, men grunntanken i forsikring er nettopp at alle går sammen om å betale litt, som et spleiselag, for å sikre seg om noe skulle skje. Og noe har skjedd for veldig mange andre med mange og store branner, mye uvær og en lang, lang rekke bilskader. Hilsen Heidi
En pris på forsikringsdokumentene og en annen pris på fakturaen.
Hei Stein, dette kan kundesenteret vårt lett forklare! Ring oss da vel. Vi har ikke lyst til at du skal gå og lure på grunnen til dette. Hilsen Heidi
Brukt dem i 10 år uten problemer fordi jeg aldri har trengt å kontakte dem. - Makan til AHA-opplevelse!.... Frarådes alle som ser etter nytt forsikringsselskap!
Hei igjen, Eirik. Hyggelig at du har vært kunde hos oss i ti år, men leit at du er misfornøyd nå. Takk kontakt om det er noe du mener vi har gjort feil, som du vil vi skal se på på nytt. Hilsen Heidi
Ønsker prissammenligning da jeg synes prisen er høyeste lag.
Hei Trygve, forsikringsselskapene har varslet at prisen må opp etter mange skader. Vi ligger vanligvis i laveste sjiktet her. Sammenlign gjerne, men ta også en telefon til oss og se om du har de rabattene og forsikringene du skal ha. Hilsen Heidi
Hyggelig og rask behandling når jeg ringer har ikke noe og utsette på dem
Nå ble vi glade, Kurt! Så hyggelig at du tok deg tid til å sende oss en tilbakemelding. Hilsen Heidi
Grei pris. Vanskelig å få tak i på telefonen………………
Hei Tom, hyggelig å høre at du har det greit hos oss. I dag har vi hatt 14 sekunders svartid på telefonen, så du har nok vært uheldig. Forhåpentlig en annen opplevelse neste gang du ringer! Hilsen Heidi
Frende Forsikring HAR 0 FORSTÅELSE FOR VANSKELIGE TIDER. I stedet for å være imøtekommende ved kortvarig betalingsproblemer - noe som ville ført til et fortsatt kundeforhold, er de HELT AVVISENDE til en kun kort utsettelse!!! Og det til kunde SOM ALDRI har brukt forsikringen, og derned IKKE har belastet FRENDE FORSIKRING økonomisk, men tvert om. DA FÅR EN HELLER FINNE SEG ET ANNET FORSIKRINGSSELSKAP ! På Forbrukerrådets FINANSPORTALEN ser en at det bare er SMÅ FORSKJELLER sammenlignet med større og mer kjente forsikringsselskaper.
Hei Jan, så leit å høre at du ikke ble møtt med forståelse hos oss. Sånn skal det jo ikke være. Kjenner ikke detaljene i kundeforholdet ditt, men vet at vi har stor fokus på å hjelpe der vi kan, også med utsettelser. Hilsen Heidi