Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Utmerket kundeservice! Den ansatte var tydelig interessert i å finne best mulig løsning for meg som kunde.
Tusen takk, Tone! Det var en veldig hyggelig tilbakemelding. Hilsen Heidi
Har hatt to uhell for flere år siden,her stilte de opp momentant,den ene gangen ved clutsjhavari på bobil der de ordnet transport av bil til en kostnad av 24.000,- uten protest. Andre gang totalvraket bil ved kollisjon,da ble jeg kontaktet da de mente takst på bil var for lav etter kjørelengde og vedlikehold og økte dermed taksten med 20.000,-,det hele utbetalt dagen etter,( selvfølgelig minus egenandel).
Veldig kjekt å høre at du er fornøyd, Finn. Dette er jo skadeoppgjør akkurat slik det burde være :) Takk for tilbakemeldingen din! Hilsen Heidi
Da fikk vi avslørt at frende har forledet oss til til å betale på en verdiløs forsikringsordning. Dette sammenfaller med at det er Dere som avgjorde at skaden er oppstått på bakgrunn av frostspregning, noe som Dere på forhand visste at dette ikke ble dekket. Uttrykket "bukken og havresekken" kunne passe her. Dette er slik jeg nå har erfart; Kundesvindel på høyt plan. Man blir av flotte broskyrer forledet at frende dekker skader på boligen din, hageanlegg og div. Kontigenten vil dere ha, ansvaret løper dere galant ifra. Dette sier alt. Dere anbefaler å klage til utførende firma, vel vitende om at det var til frende jeg betalte kontigenten til for at frende skulle stå bak meg dersom noe gikk galt. Dere svikter kunden, og løper ifra ansvaret deres. Stay Away
Hei Per, det stemmer dessverre at frostskader på hage og uteområde ikke er dekket på husforsikringen. Jeg kjenner ikke akkurat din sak, men skadebehandleren din kan forklare nærmere. Du kan også klage om du mener vi har vurdert feil. Da ser vi på saken med nye øyne. Hilsen Heidi
I en vanskelig situasjon. (Sykdom) så er det utrolig hvor gått det varmer å få forståelse fra skadebehandler. Takk Frende
Kjære deg, John, dette var virkelig en tilbakemelding som varmet! Tusen takk! Håper ting går fremover. ❤️ Hilsen Heidi
Siste gang eg var i kontakt med kundebehandler i frende så fekk eg beskjed at hun kunne/ville ikkje se på forsikringene mine for det var ingenting hun kunne gjøre i forhold til tilbudet som låg inne, så dette er grunnen til denne karakteren.
Hei Kato, skjønner at det var skuffende. Håper vi gir et bedre inntrykk neste gang du er i kontakt med oss. Hilsen Heidi
Forsikringsselskapet er helt greit. Jeg vil bare sammenligne pris.
Hei Knut, alltid lurt å sjekke prisen, selvfølgelig, men pass på at du også får gode vilkår, så du får god hjelp når det gjelder! Vi kan gjerne gå igjennom avtalen din hos oss også, og sjekke at du har alt du trenger og riktige rabatter. Bare gi oss en lyd! Fint at du ellers er fornøyd. Hilsen Heidi
Etter å ha fått god og rask hjelp med reise under pandemien, er jeg nå skuffet over Frende. Dette går spesielt på manglende svar på e-post. I en sak sist vinter kunne dette fått avgjørende betydning for en reise jeg hadde kjøpt. Frende vil kanskje bemerke at heller ikke klageinstanser tok hensyn til dette forhold, noe jeg fant svært påfallende. Og nå har jeg for en uke siden sendt e-post til Frende med spørsmål jeg gjerne vil ha skriftlig/ e-post svar på. Jeg har og sendt e-posten på nytt og etterlyst svar, UTEN å få det. Hvis Frende har en egen agenda /tidsfrister for e-post besvarelser er det MEGET viktig at vi som kunder får klar beskjed om det! Grunnet grei pris og at jeg er en «liten» kunde beholder jeg Frende inntil videre.
Hei Lillemor, selvfølgelig skal du få svar på e-post. Vanskelig å svare på hva som drøyer i saken din, men ring oss gjerne. Hilsen Heidi