Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Forsikringsselskapet er helt greit. Jeg vil bare sammenligne pris.
Hei Knut, alltid lurt å sjekke prisen, selvfølgelig, men pass på at du også får gode vilkår, så du får god hjelp når det gjelder! Vi kan gjerne gå igjennom avtalen din hos oss også, og sjekke at du har alt du trenger og riktige rabatter. Bare gi oss en lyd! Fint at du ellers er fornøyd. Hilsen Heidi
Etter å ha fått god og rask hjelp med reise under pandemien, er jeg nå skuffet over Frende. Dette går spesielt på manglende svar på e-post. I en sak sist vinter kunne dette fått avgjørende betydning for en reise jeg hadde kjøpt. Frende vil kanskje bemerke at heller ikke klageinstanser tok hensyn til dette forhold, noe jeg fant svært påfallende. Og nå har jeg for en uke siden sendt e-post til Frende med spørsmål jeg gjerne vil ha skriftlig/ e-post svar på. Jeg har og sendt e-posten på nytt og etterlyst svar, UTEN å få det. Hvis Frende har en egen agenda /tidsfrister for e-post besvarelser er det MEGET viktig at vi som kunder får klar beskjed om det! Grunnet grei pris og at jeg er en «liten» kunde beholder jeg Frende inntil videre.
Hei Lillemor, selvfølgelig skal du få svar på e-post. Vanskelig å svare på hva som drøyer i saken din, men ring oss gjerne. Hilsen Heidi
Har aldri noen sinne opplevd et være selskap ved skade. De bruker enorm lang tid, de leiter etter ting for å slippe utbetaling. Eks: 1 år på å få igjennom skadedyr skade. De gav seg til slutt, men fikk ikke ut moms på varer. Så hadde jeg pipebrann og vannskade. Altså 2 skader. De har oppført 4 for å få 2 egenandeler. De utbetaler langt i fra det du har krav på, har holdt på i 1 år nå å enda ikke fått det jeg har krav på på tross av både bilde bevis og via Mail og meldinger. De bruker også Reco som er et like stort marerit. Kunne tro de fikk bonus av alt de klarte å lure kundene for. Når du har hatt skade så øker de prisen ikke bare på det man har hatt skade på, men også det man aldri har hatt noe på. Anbefaller ALLE å melde inn til Finanskade nemda slik jeg skal. For å advare andre. Å ufyselig frekk saksbehandler også.
Hei, så kjedelig å høre at du opplever oss på denne måten. Vanskelig å sette set inn i detaljene når jeg ikke kjenner saken, men vi ser gjerne på saken din hvis du mener vi eller noen vi samarbeider med har gjort feil. Du kan sende en klage via hjemmesiden vår, da er det alltid en annen skadebehandler som vurderer saken. Der står det også kontaktinfo til nemnda. Hilsen Heidi
Har slitt med sykdom over flere år og når tiden kommer for å få en sårt trengt utbetaling fra forskringsselskapet blir man avvist på grunn av en formalitet. Kun fokus på gevinst i dette selskapet! De brukte også over et halvt år på å behandle saken.
Hei Simon, trist å høre at du sliter med sykdom. Vi skjønner godt at en utbetaling ville kommet godt med, men vi må forholde oss til avtalen vi har med deg og de andre forsikringskundene, det er vilkårene der som avgjør hva som gir utbetaling. Og noen ganger tar det tid å hente inn all informasjon for å behandle saken riktig. Beklager at du synes det tok for lang tid. Hilsen Heidi
Jeg opplever Frende som løsningsorienterte, hyggelige og raske. De er også folkelige!
Det var en utrolig hyggelig tilbakemelding å få, Irene! Tusen takk! Hilsen Heidi
Frende svarer henvendelsen samme dag som den blir meldt inn, og de ringer deg gjerne for å få utfyllende informasjon om skaden. Fremstår svært profesjonelt.
Så hyggelig å høre at du er fornøyd! Takk for tilbakemeldingen! Hilsen Heidi
Utrolig rask saksbehandling av min reiseforsikring. God informasjon. Kunne ikke blitt bedre.
Herlig, Stine! Veldig hyggelig at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding. Det betyr mye for oss! Hilsen Heidi