Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg logget inn på min side hvilke betyr at jeg er kunde hos Frende. Da måtte det være enkelt for selskapet å se hvilke avtaler jeg har. I stedet får jeg et tullesvar i retur. Bakgrunn for innlogging var å be om tilbud på reiseforsikring.
Hei, litt usikker på hva som har gått galt her, om det var feil i nettbutikken eller om du snakket med rådgiver hos oss. Ta gjerne kontakt igjen hvis vi kan følge opp.
Raskt og enkelt å få oppgjør. Super hyggelig og empatiske saksbehandlere :-) Jeg er superfornøyd med Frende
Så glad for å høre at du er fornøyd! Takk for veldig hyggelig tilbakemelding!
Alle spørsmål ble besvart - råd gitt - faktura endret kjapt og effektivt etter å ha kommet frem til Frende sitt kundesenter på Frende sitt tlf.nr.
Så fint at det gikk lett og greit. Sånn skal det være. Takk for tilbakemeldingen!
Dere har bra priser og jeg har heldigvis ikke trengt hjelp fra dere. Noe å tenke på for dere; det er dårlig praksis av dere å sende ut email med linker. Media informerer oss alle at vi ikke skal trykke på linker, at dere likevel gjør dette er uprofesjonelt.
Hei Lars! Takk for innspill, det skal jeg melde videre internt. Hyggelig at du ellers er fornøyd. Vi skal ta godt vare på det om du blir syk eller skadet også.
Ett trygt og stabilt forsikringsselskap. Er veldig fornøyd
Det er vi veldig glade for å høre, Kristine! Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss fem fine stjerner!
Frende er hjelpsom og løsningsorientert. Gir det lille ekstra som letter i vanskelige situasjoner
For en utrolig hyggelig tilbakemelding, Inga! Tusen takk! Vi skal bry oss litt ekstra om deg, ditt og dine fremover også!
Best og billigste bilforsikring har Frende, jeg har vært kunde siden 2009.
Så hyggelig å høre fra en trofast kunde! Takk, Kawa!