Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tittelen sier vel sitt... Er godt fornøyd med Frende, og har til nå ikke vurdert å endre selskap. Enkelte ting i skjema for tegning av ny bilforsikring på nett av eksisterende kunde må endres, men dette har jeg tatt opp pr tlf.
Flott at du tipser oss om ting vi kan forbedre for at du skal bli enda mer fornøyd. Takk for fin tilbakemelding!
De sakene jeg har hatt med Frende har jeg fått god hjelp
Sånn skal det være! Takk for hyggelig tilbakemelding!
Fungerer veldig bra, hyggelig service og veldig behjelpelig!
Veldig glade for å høre at du er fornøyd og gir tilbakemelding om det! Takk!
god og raskt svar. fornøyd kunde. fikk svar og produkter jeg spurte etter.
Kjekt å høre! Sånn skal det være. Takk for god tilbakemelding!
Problemet med oppdatering av systemet som resulterte att jeg stod fast 10 timer fra hjemmet med en nyinnkjøpt bil….en fredagskveld hvor systemet deres ikke ble oversendt til vegvesenet som resulterte i att jeg hverken fikk omregistrert eller påregistrert bilen som resulterte i mye ekstrautgifter…da jeg ringte tilbake på mandag prøvde di legge skylden på meg og takk og pris jeg kunne bekrefte pr Mail att dette ikke hadde noe med meg å gjørr og frende til slutt innrømmer svikten i systemet….
Oj, skjønner at det må ha vært frustrerende! Beklager opplevelsen din. Vi skal stå på for å serve deg bedre ved neste korsvei.
Selskapet er bra på pris. Jeg har forsikring av bil, innbo, reise og ulykke i Frende. Kundeservicen er god. Meget problemfrie skadeoppgjør.
Tusen takk for herlig tilbakemelding! Veldig glade for å høre at du er så fornøyd. Vi skal stå på for deg videre.
har vært fornøyd men likte ikke en uventet prisoppgang på ca 18%
Hei Tormod, skjønner godt at det passer dårlig med dyrere forsikring. Ta kontakt med oss om vi skal gå igjennom bakgrunnen for prisøkningen din.