Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Trekker bonus på parkerings skade. Til tross for vilkår sier det motsatte. Styr unna.
Dette som så ut som en "grei "sak å løse,ble istedenfor en sak der selskapet i mente at pga div vilkår IKKE kunne dekke denne skaden 😒 var i kontakt med flere fagpersoner på denne Saken, b.a.takstmannen som takserte skaden. Han var hoderystende til dette avslaget. Så FRENDE her mister dere 2 solide kunder Vi som huseiere og leietager som måtte vente på denne avgjørelsen i 14 dager. Vi snakker om en skade til rundt 45/50 tusen kroner, kommer aldri til å anbefale dette selskapet til NOEN andre
Hei Inge, vi skjuler oss ikke bak paragrafer og vilkår. Det som avgjør om en skade er dekket er avtalen din for forsikringen du har kjøpt. Hvis du vil at vi skal vurdere saken på nytt kan du kontakte oss.
For ett selskap. Får håpe man aldri har innbrudd i bil når man er forsikret der, for saksbehandler er aldri på jobb, og de andre vet ingenting. Forferdelig frekke, og kan ikke jobben sin. Betaler gledelig 10000kr mer i året for å ha ett annet selskap. Aldri mer!
Hei «Konis», dette kjenner vi oss ikke helt igjen i. Hvis du vil vi skal se på saken din, er det fint om du tar kontakt med oss direkte.
Frende mener at jeg som kunde ikke kan si opp reiseforsikring MED EN MÅNEDS VARSEL. Dette er en klar brudd på lov, etter loven kan oppsigelse gjelde som følgende Kunden kan når som helst si opp en forsikring med én måneds varsel men dette praktisere ikke Frende. Veldig beklagelig at jeg som kunde nå må bruke advokat for ordene opp i dette.
Dette praktiserer vi akkurat som alle andre selskaper, så det er jeg helt sikker på at lar seg løse.
Har hatt ett par ganske store og ett par mindre skader. Frende har alltid stilt opp, med rask og god hjelp.
Så veldig hyggelig å høre, Lise. Takk for fin tilbakemelding! Det fint å vite at vi har stått til forventningene når du har trengt oss.
Ekstremt dårlig når det kommer til ett oppgjør. Vanskelig og arrogant han vi fikk i vår skadesak, fikk på toppen av alt beskjed at jeg var uansvarlig som sendte dattera vår ut på en GAMMEL atv , som er en 2016 modell og veldig godt passa på. Fikk mere dritt enn støtte. Dette burde de holdt seg for gode til ! Nå blir det bytting av forsikringsselskap for vår del
Håper det går bra med både datter og ATV etter skaden. Vi tar med oss tilbakemeldingen din videre.
Greie og raske oppgjør. Bra reisedekning ift. corona. Stusser over at man trenger er dyr ulykkesforsikring for innbo i tillegg til vanlig innbo-forsikring. Usikker på elbil-dekning av askin/batteriskade.
Hei Per, så fint at du er fornøyd! Vi tar gjerne en gjennomgang av avtalen din med deg, så du får svar på det du lurer på.