Frende Forsikring opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Hurtig oppgjør ved skade, og ok forsikringspremi.
Glad for å høre at du er fornøyd, Magne! Takk for hyggelig tilbakemelding! Hilsen Heidi
Veldig god service og er veldig godt fornøyd med måten jeg blir ivaretatt på.
Tusen takk for den gode tilbakemeldingen, Kjell! Hilsen Heidi
Har vært helkunde i over 40 år og bestilte nå en bobilforsikring på nett. Var i kontakt med Frende da forsikring var tegnet angående uklarheter i dekning. Fikk da ingen informasjon om at tilleggsforsikring var nødvendig. Hadde selvfølgelig valgt dette om jeg hadde visst det. Det sto i papirene at det ble dekket av kasko. Problemet var bare at det gjaldt kun campingvogn og ikke Bobil, det ble jeg ikke gjort spesielt oppmerksom på. Så nå blir det IF på meg i fremtiden.
Hei Hilde, vi ble etablert i 2007, men om du ikke har vært kunde i 40 år er det likevel leit hvis det har skjedd en misforståelse da du kjøpte forsikring for bobilen din. Hvis det står i avtalen din at noe er dekket, er det det som gjelder. Hilsen Heidi
Veldig fornøyd. Alltid lett å komme i kontakt med og oppgjør skjer raskt.
Akkurat sånn det burde være! Takk for fin tilbakemelding! Hilsen Heidi
Enkel, god og rask saksbehandling skadeoppgjør. Fantastisk god service🌸
Åh, så glade vi ble for tilbakemeldingen din, Tone! Takk! ❤️ Hilsen Heidi
Jeg er såpass missfornøyd at jeg kommer til og bytte selskap.
Det var leit, Johnny! Kjipt å høre at ikke oppgjøret sto til forventningene. Hilsen Heidi
Har hatt en vannskade. Dere sendte en takstmann uten kompetanse. Trist at dere ikke har respekt for deres kunder med dårlig oppfølging.
Uff, hvis du har vært uheldig med en av samarbeidspartnerne våre vil vi gjerne høre om det, så vi kan følge opp! Hilsen Heidi