Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Er veldig fornøyd med selskapet. Lett å få kontakt hvis noe er galt og lett å få ordnet opp. Skal mye til at jeg flytter fra dere.
Så hyggelig å høre, Gunnar! Vi skal stå på for at du skal være fornøyd fremover også.
hatt forsikringer i frende en stund og så fort en konkurrent gir et bedre tilbud skrur de plutselig ned prisen med 10.000 i året. hvorfor har jeg betalt 10.000 for MYE i flere år? rådgiver oppleves også direkte frekk og lite kundevennlig. Jeg har nå fått bedre forsikringer til bedre priser enn hva jeg har hatt i Frende og ingen har informert meg der om hvor mangelfulle vilkårene til Frende er. Aldri mer Frende.
Hei, her har vi nok gjort et forsøk på å matche konkurrentens nysalgpris og rabatt for en lojal kunde. Leit å høre at du opplevde det som useriøst.
hurtig tilbakemelding og bra service med gode tilbud til meg
Sånn skal der være. Hyggelig å høre at du er fornøyd 👍
Jeg logget inn på min side hvilke betyr at jeg er kunde hos Frende. Da måtte det være enkelt for selskapet å se hvilke avtaler jeg har. I stedet får jeg et tullesvar i retur. Bakgrunn for innlogging var å be om tilbud på reiseforsikring.
Hei, litt usikker på hva som har gått galt her, om det var feil i nettbutikken eller om du snakket med rådgiver hos oss. Ta gjerne kontakt igjen hvis vi kan følge opp.
Raskt og enkelt å få oppgjør. Super hyggelig og empatiske saksbehandlere :-) Jeg er superfornøyd med Frende
Så glad for å høre at du er fornøyd! Takk for veldig hyggelig tilbakemelding!
Alle spørsmål ble besvart - råd gitt - faktura endret kjapt og effektivt etter å ha kommet frem til Frende sitt kundesenter på Frende sitt tlf.nr.
Så fint at det gikk lett og greit. Sånn skal det være. Takk for tilbakemeldingen!
Dere har bra priser og jeg har heldigvis ikke trengt hjelp fra dere. Noe å tenke på for dere; det er dårlig praksis av dere å sende ut email med linker. Media informerer oss alle at vi ikke skal trykke på linker, at dere likevel gjør dette er uprofesjonelt.
Hei Lars! Takk for innspill, det skal jeg melde videre internt. Hyggelig at du ellers er fornøyd. Vi skal ta godt vare på det om du blir syk eller skadet også.