Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg er stor kunde og betaler kr 110.000,- i året, ved skade på driftsbygning gjør konsulentene alt for å vri seg unna. Feilinformasjon og dårlig kundebehandling i hele prosessen. Har vært kunde i 30 år, nå er det slutt.
Er tilfreds med Gjensidige, er interessert å sammenligne priser fra konkurrenter.
Er egentlig fornøyd med gjensidige får utbetalt bonus hvert år. Det tror jeg ikke andre selskap gjør.
Nekter å fikse opp i skader der andre er skyld i. Fikk en påkjørsel i rundkjøringen ved utkjørsel til Arnanipatunellen som ikke holdt vikeplikt. Jeg kom fra Fana B fra Trendereid. Vi fikk skyldeling.
Virker ok, men vil gjerne ha billigere totalsum på hele pakka, samt en riktig forsikring på min campingbil.
Veldig bra selskapet men er litt for dyrt og på grunn av dette skal prøve å finne billigere selskapet.
Greit, men litt for dyrt.
Gjensidige ble anbefalt av forhandler/venner - bl.a. Som et av de rimeligste selskaper for bilforsikring.
Servicen er bra, men det er dyrt forsikring. Jeg fikk ødelagt min telefon, jeg var ærlig å sa at den ble ødelagt inne i huset så da måtte jeg betale kr. 2000,- i egenandel, hadde jeg sagt at den ble ødelagt ute så hadde jeg måtte betale kr 500,- i egenandel for da hadde den gått på reiseforsikringen jeg hadde.
Har ingen negative opplevelser. God service ved behov.
Bra produkter, mange fordeller. Utbytte! Bra rådgivere som hjelper til med å finne rette produkter.
God kundebehandling, helt ok priser, liker kundeutbytte.
Jeg fikk et pristilbud og skulle betale rett over 1000 kr i mnd. Når jeg fikk regningen så var det over 2000 kr i mnd.
Gode erfaringer med kundebehandling i forbindelse med skadeoppgjør.
Siste sjekk viser at min klage til Gjensidige på høy bilforskring er tatt til følge og at den er redusert noe. En rask sjekk med IF var langt over hva jeg har - så jeg blir hos Gjensidige til neste korsvei :)