Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask telefonsupport, kan bli oppringt, ryddig og utbetaler kundeutbytte :)
God service. Ok priser. Har hatt lite med gjensidige å gjøre da jeg har lavt eller ikke skader.
Jeg har ikke hatt noen problemer med gjensidige. Men de kan bli bedre på å kommunisere med hverandre.
Har opplevd kun god service. Enkel nettside, kommer raskt i kontakt med kundeservice. Og får alltid svar på henvendelsene mine. Også være greie i pris.
Disse lover en pris når jeg skal bli 23 og når jeg ringer når jeg har blitt 23 så vet de ikke noe om dette tilbudet!
Hjelpsomme og god service når det trengs. Skal bytte bank og kanskje forsikringsselskap, ønsker da flere tilbud å kunne sammenligne med for å ett best mulig tilbud.
Jeg er veldig fornøyd med Gjensidige, men stikkprøver hos konkurrentene indikerer at jeg kan spare nesten 10.000 kr i året på i skifte og i tillegg få enda bedre betingelser på egenandelene. Det er vel mye. Derfor sjekker jeg grundig før jeg bestemmer meg.
Meldte inn sak om tyveri på reise den 31.03.2016, den 25.04.2016 fikk jeg svar. Jeg hadde da purret flere ganger så det var kanskje derfor de svarte, hvem vet. Uansett så er dette for lang tid da de flest ting som er stjålet må kjøpes tilbake.
Er veldig fornøyd med Gjensidige men, prisen ble noe høy etter at skaden ble rettet.
Raske, tillitsvekkende, lett å få kontakt med, kjennskap til området og meg som person.
Billigst på de 2 bilene jeg har og huset. Svært fornøyd med kundeservice.
Helt ok. Gir ingen fordeler selv etter at man har hvert kunde uten skader/utbetalinger i 6 år.
Synes at det er dumt at man blir straffet og må betale hele forsikringssummen for 1 år pga betalingsanmerkning.
Som sagt lite erfaring med Gjensidig men er fornøyd.
Det er aldri problemer med å få de til å forstå mine behov. De reagerer raskt og jeg får god oppfølging.
Vil ha billigere forsikring og vil ha nytt tilbud på pris.