Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har bare gode ting og si om dem foreløpig, kan ytterligere gå ned på premie - så lenge en har kjørt feilfritt hele veien og er lo-favør medlem.
Dårlig service, tar sjelden telefon innen 10 minutter og er generelt vriene folk å ha med å gjøre.
Stort sett alt bra, prisen burde vært lavere, god sevice.
Positive opplevelser, hjelpsom saksbehandler, gode priser.
Fikk god hjelp til med forsikringer. Vurderer nå og se om noen andre kan slå dere :)
Fornøyd med Gjensidige. Men prisen er høy og nye tilbud får man ikke.
Trevlig kundservice, och hjälpsam kundebehandling.
Har dei fleste av mine forsikringar hos Gjensidige. Men på tilbod ved kjøp av (for meg) nytt køyretøy, nådde dei dessverre ikkje opp i konkurransen - denne gongen. Sparte kr 400, - pr år ved å bytte.
Veldig bra kundebehandling, dårlig på pris. Jeg har god erfaring i dialog med Gjensidige. Men syntes de har en meget høy pris.
Kundeservicen i Gjensidige er utmerket. Kundebehandlerne er vennlig innstilt og løsningsorientert, noe som letter kommunikasjon og gir en følelse av at de vil mitt beste.
Bra kundeservice, lett å ha forsikring der ingen ting å utsette.
Dårlig kommunikasjon, vanskelig å komme i kontakt med.
For oss har det bare vært rot med betalingene. To ganger har selskapet trukket hele beløpet. Vi ønsker måneds betaling, så nå har vi fått halvårs betaling i tillegg til at vi har betalt forsikring månedlig. Bare rot.
God personlig service og oppfølging har alltid preget Gjensidige i min kontakt med selskapet. Lett å få kontakt med kundebehandler. Enkelt å endre på pakken når det trengs.
Jeg har fortsatt ikke hatt noen grunn til å ta kontakt med gjensidige.
Flinke til å følge opp og i tillegg blir man ringt opp, veldig fornøyd.