Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Får hjelp fort. Hjelpsomme folk som stille opp når jeg trenger det.
Bil forsikringen er alt for høy hos gjensidige, å vurderer å bytte selskap.
Kjempegod service. Alltid lett å snakke med spørre om ting et.
Alt er i grunnen veldig bra både med hensyn til kundeservice og aktuelle forsikringer, men det er til slutt pris som til en viss grad avgjør. Av den grunn ønsker vi tilbud fra andre aktører også.
Gode forsikringer. Har hatt behov for å bruke forsikringene mine 3-4 ganger, og alt har da gått etter boka. Raske oppgjør har det også vært så er veldig fornøyd med det :) Men nå synes jeg prisene har gått opp såpass mye at jeg kommer til å sjekke ut pris hos andre selskap. Inntil nå er det ingen som har kunnet matche på pris når det gjelder de forsikringene jeg har. Men det skader ikke å sjekke ut om noen kan tilby meg bil, hus og reiseforsikring til en lavere pris uansett selv om jeg tviler på det ;)
Innbo er greie, men bilforsikring er litt dyrt. Hvis vi ta mer enn 3 forsikring den er gode, eller vi kan finne noe den er litt bedre.
Gir ikke tilbakemelding på epost eller sms. Eller mulighet til å sende epost.
Har den billigste forsikring som jeg har kommet over. God kunneservice hvis det er noe jeg lurer på. Har utbytte til kundene som gjør forsikringen enda billiger.
Bra forsikring, men fort dyrt for en som sitter med økonomien i en luten familie...
Rettshjelpforsikringen av gjensidige er ikje vert papiret den er skrevet på, den er null vert. I landbruksforsikring.
Opplever flott service og god respons frå gjensidige.
Har god kontakt med en flink kundebehandler på Gran, og han gjør alltid sitt ytterste for å være konkurransedyktig. På enkelte forsikringer er desverre gjensidige dyre, men servicen er såpass bra at jeg blir foreløpig.
Det er bra, men lei av oppjustering hele tiden uten varsel.
De få gangene jeg har hatt behov for assistanse / hjelp fra Gjensidige, har alt gått helt greit.
Fornøyd med kundeservice og tidligere skadeoppgjør.
Har ingenting å utsette på service, veldig ryddig selskap og forholde seg til.