Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kundebehandlere virker kunnskapsrike. Man får god hjelp på telefon, og det er god oversikt i nettbaserte løsninger. Jeg har vært kunde der siden min første forsikring, men ønsker nå å teste markedet med tanke på lavere pris for samme produkt. Jeg føler at de har en del å gå på med tanke på pris, og at man ikke får bedre avtaler med mindre man bruker pressmidler. Det er litt synd med tanke på at langvarige kunder bør automatisk tilbys gunstigste vilkår og at de gjøre kjent med at dette er praksisen.
Klart informasjon, god kundeservice, ingen problem med utbetaling ved skade.
Har hatt en skade på båt. Ryddig og raskt oppgjør. Anbefales.
Bor foreløpig i tjenestebolig som snart skal kjøpes. Har så langt bare bilen forsikret her.
God service ved tlf henvendelser. For hjelp eller spørsmål.
Er godt fornøyd med selskapet, men må sjekke pris av og til.
Stort sett raske oppgjør og rask hjelp på privatforsikring.
Gjensidige har bra dekning og service, men det er dyrt.
God service, men dyrt.. Hjelper meg med det jeg trenger, men alt for dyrt..
Meget godt og pålitelig selskap, har aldri hatt noen problemer.
Etter gjennomgang av forsikringer har bilforsikringen økt fra 5800 til 7800 på 1 år. Samme bil!
God kunde service. Ønsker en bedre pris på noen av mine forsikringer.
Har ikke brukt forsikringen annet enn at jeg har forsikring men, syns jeg betaler mye. Ellers er jeg fornøyd.
Gjensidige økte prisen på mine forsikringer dramatisk når NAF flytta over. Ikke bare ble det mye dyrere men jeg må også betale NAF medlemskontigent for å være med.
Beste prisen på bilforsikring så langt og god kundesupport.
Har ingen dårlige erfaringer med Gjensidige. Oppgjør ved skade skjer oversiktlig og ryddig. Gode og oversiktlige nettsider med "din side". Forståelige oppgjør ved skade.