Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg flyttet forsikringene mine fra Sparebank1 til Gjensidige og sparte 10.000 kr i året på dette. Kundeservice på sitt aller beste.
Greie priser, men mye tull med faktura. Kommer ofte inn for høye summer på faktura enn jeg skal betale. Må ringe inn ofte å be om at det sjekkes.
God pris, god service og raske skadeoppgjør. Anbefales!
Veldig fornøyd med Gjensidige sin kundeservice og deres hyggelige takstmenn. Har ikke vært borti så mye annet.
Forsikringsdokumentene er ryddige. Det er ikke mer kommunikasjon enn nødvendig.
Fikk så fin hjelp både til skader og når mannen min fikk hjerneslag så ferie tur måtte avlyses.
De ordner opp ved kun å ta en tlf til dem og de har alltid greie kundemottakere.
Bestandig hyggelige mennesker, og god hjelp. Forsikringen er ikke dyr.
Har et godt åpningstilbud på bil. Men har ikke fått noe tilbud videre som umiddelbart gjør at jeg fortsetter der.
Kanskje å finne en saksbehandler som passer til min skade.
De utnytter at man har betalingsanmerkning. Prøvde å få et bedre tilbud i forhold til konkurrenter. Fikk til svar at du får ikke byttet siden du har betalinganmerkning.
Forsikringselskapet er ok. Men det er for dyrt nå ift. andre selskaper. Ved skade på bil har det vært veldig bra oppfølging. :-) Selskapet må sette prisene ned. Pr. nå så anbefaler jeg ikke selskapet pga. pris.
Samarbeider bra i lag, og er fornøyd med måten en blir tatt i mot når oppsøker kontoret.
Utmerket service. Alltid tilgjengelig når jeg ringer. Kommer til å bruke de når jeg starter egen bedrift også.
Alt bra med Gjensidige stort sett. Konkurransedyktig på pris, spesielt når en tar med årlig tilbakebetaling.
Har hatt flere skader på innbo. Pengene på konto dagen etter skaden er meldt. Profesjonelt selskap. Veldig fornøyd. Har lån i samme selskap. Beste lånerente :)