Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd med kundeservice. Bra priser på forsikring.
Gjensidige satte plutselig opp prisen på MC forsikringen med 2400 kr i året etter at jeg byttet til nyere sykkel med mer sikkerhetsutstyr. Svaret fra kundeservice var nye tariffer han ikke kunne gjøre noe med. Synes det er meget rart at når man bytter til nyere sykkel med ABS og antispinn++ at forsikringen skal plutselig koste 2400 kroner MER.
Veldig bra selskap, men alt for dyrt. Ønsker litt tettere oppfølging.
Har vært superfornøyd med Gjensidige. De har en aller tiders service, og er VELDIG serviceinnstilt.
Rask tilbakemelding. Lite tillit til kundens opplevelse av saken.
Godt fornøyd. Enkle å få tak i. Grunnen til at jeg nå sjekker forsikringer er at jeg har flyttet sammen med min samboer, så vi ønsker å samle forsikringene.
Bra rabatt i få tilbakebetaling, som i realiteten gjør forsikringen billigere.
Greie med oppgjør og utbetaling av bonus, men blir alt for dyre i forhold til andre aktører.
Raske, enkle oppgjør. Gode priser gjennom Tekla avtalen. Rabatt gjennom utbytteutbetaling hvert år (ca 5 - 10%)
Bra forsikringsselskap. Har stort sett alltid fått hjelp til det jeg trenger, men blir skuffet over at prisen øker hvert eneste år.
God kundeservice, raskt oppgjør, men uforholdsmessig dyr premie på livsforsikring. Livsforsikring opphører ved fylte 67 år! (?) Har vi dobbel dekning gjennom forskjellige forsikringstyper livsforsikring, landbruk, bil, bolig, privat, ulykke? Lite koordinert og lite oversiktlig. Gjensidige tilbyr ikke hjemmebesøk. Vi betaler nær 30.000, - i året i samlet premie.
Fornøyd med Gjensidige, men søker tilbud hos andre på pris.
Ved bytting av MC forsikring ble jeg overrasket over hvor dyr MC forsikring ble!
Bra oppgjør, raskt. Varierende kvalitet på takstmenn.
Gode priser pluss utbytte. Rask og god kundeservice.
Godt og tillitsfullt selskap. Grei nettbasert løsning samt lokalt kontor.