Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Prisen øker mye fra år til år.. Legger på alt for mye.
Stort sett er jeg fornøyd, men synes prisen stadig går opp, derfor vil jeg undersøke andre selskaper.
De gangene jeg har hatt behov for hjelp har de stilt opp på en tilfredsstillende måte.
Ingen dårlige erfaringer, men har kjøpt ny bil Hyundai Ionic EV og ønsker å sjekke forskillige tilbud.
Har ingen spesielle hendelser i noen retning. Det lille jeg har vært borti dem er jeg fornøyd med behandling.
Hyggelige kundebehandlere, er godt fornøyd med skadeoppgjør, litt høy pris.
Stor sett fornøyd med Gjensidige. Fint sjekke litt pris innimellom. Får ofte høra at de er dyre.
Bra prising, brukbar nettside, brukbar kundeservice.
Bra, men lokke tilbud gjelder kun første året, så øker prisen. Konkurransedyktig ved etablering hos bilforhandler, derfor sjekkes nå pris hos konkurrerende selskaper.
Flott kundebehandling. Alltid hjelpsomme kundeveiledere.
Jeg hadde ønsket en enklere oversikt med alle punktene hvor både forsikringssum og årsbeløp stod.
Gjensidige er alltid imøtekommende med sine kunder. Får alltid rask hjelp. Meget fornøyd. Gode avtaler har de også.
Mangelfull info vedr endringer av forsikringer. Ved oppfølgings samtale viste det seg at mine notater ikke stemte med det vi snakket om på tlf.
Erfaring ha blitt bra, men jeg er bekummert om kor dyrt det ha begynt å blir.
Selskapet er bra men, det finnes andre selskaper som godt mulig er billigere en den avalen jeg har i dagen med topp bonus på alt..
Ønsker det var bedre rabatter på totalforsikring. (3 eiendommer, 2 biler.)