Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Forsikring er litt dyr i Gjensidige men jeg har fått god hjelp.
Bra: Rask tilbakemelding, utmerket hjemmeside som er lett og forståelig.
De få gangene jeg har vært i kontakt med selskapet med ulike spørsmål, er de svært imøtekommende og strekker seg langt for sine kunder.
Stort sett bra, men dårlig pris på båt forsikringer.
Helt grei, liker å ha fast kundebehandler. Har fått god veiledning gjennom mange år.
Har ikke hatt noe problemer med selskapet i det hele tatt.
3000 dyrere enn andre, pris er for dyr...
Gjenstridige... Bråkjekke selgere på provisjon er kjedlig å forholde seg til. Samtidig tar skadeoppgjør lang tid da de prøver å finne en måte for ikke å utbetale.. Lite tillitskapende når de snakker nedverdigende om andre selskap.
Fantastisk bra pris og kundebehandling, blir verdsatt og ivaretatt.
Forsikringen for ny bil inneholder en ikke refunderbar post som binder deg til selskapet det første året. Bilforhandler får ca 600 fra Gjensidige for bondefangeriet. Som ved alle nybilsalg er de første årene rimelige, deretter stiger prisen kraftig.
Hadde byttet til gjensideige, alt fint og flott der. Grei pris og god kundeservice. Snakket med en trivelig kar der jeg fikk bekreftelse på at alt var gullegodt. Dro på ferie, huset mitt brant ned. Fikk da beskjed om at det hadde skjedd en feil hos de, av en eller annen uforklarelig grunn lå forsikringen fortsatt i kladd hos de. Dette endte da opp som mitt problem. Gjensidige ruinerte meg og mine barn. Har brukt alle penger og krefter jeg har til å bekjempe de. De knuser deg som en flue under en sko. Stay away!
Relativt gode rabatter, men ikke så lett å forholde seg til. Litt styr med å opprette huslån. Litt dyr bilforsikring.
Bra: Ikke blandt de dyreste. Skuffende: Da en annen bil rygget på min bil, gikk de inn for skylddeling, noe som påførte meg bonustap og økonomiske utgifter.
Kundeservicen er god. Kort ventetid og god hjelp. Hjemmesiden er god og informativ. Enkelt å betjene egne forsikringer.
Bare rot når man skal ha hjelp til å forstå fremtidig kostnad etter skade på bil. Blir satt over fra ene avdelingen til den andre uten noen gode svar.
Litt surr med månedlige betalinger som endte med en veldig høy månedlig faktura sum, ikke helt hva jeg forventet meg. ☹️