Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Velg ALL annen dyreforsikring, har aldri måttet kranglet så mye med et forsikringsselskap før. Dekningen er og helt elendig da den for det meste bare dekker dyrlegeregninger frem til du får en diagnose og ikke etter på de fleste områder. Og på de områdene den dekker etter diagnoser er det bare snakk om et par tusen per kategori altså ikke hele forsikringssummen om det skulle være noe, så les deg GODT opp på hva den dekker per kategori og ikke bare i sin helhet
Har brukt Gjensidige på alle mine forsikringer over ca 50 år. Hatt noen skader i løpet av den tiden og er meget godt fornøyd med håndteringen av skadeoppgjør. Enkelt og ubyråkratisk.
Min opplevelse er god dekning til høy pris. Jeg har god erfaring mht. skader fra flere år tilbake og av liten omfang/størrelse. Prisøkning og sammenlignet med andre selskap hadde jeg forventet at min premie til Gjensidige var gunstigere.
Meget godt fornøyd med dette selskapet. Veldig god oppfølging og rask respons.
Selv trofaste kunder med ingen eller få skader opplever mer enn 22% økning fra et år til et annet.
Trege med besvarelser og utydelige uttrykk i vilkår
Dyre og ufleksible på betalingsordninger når man skal betale store regninger. Lite imøtekommende kundeservice og saksbehandlere. Sikkert ikke i alle tilfeller, dette er kun en opplevelse jeg har hatt i den siste tid. Hadde god kundeservice og oppfølging tidligere, men det ser ut som det har vært en endring i kulturen hos selskapet.