Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Besvarer ikke gjentatte henvendelser; umulig å komme i skriftlig kontakt med.
Litt dyr forsikring samlet sett, men god kundebehandling.
For høy pris ellers veldig bra, har aldri hatt noe tull med det selskapet
Flott å kunne ringe direkte til kundebehandler. Hyggelige.
Vi har gjennom skadebehandlingen blitt utsatt for ren TRAKKASERING av dødssyk kunde! Blitt mistrodd. Gjensidige sjekket ikke opp med oppgitte "vitner" i forhold til mottatte gaver og eiendeler. Krevde kvitteringer for alle eiendeler flere år tilbake i tid. Har aldri opplevd slik behandling tidligere. Hjerteskjærende å følge dødsyk mann i denne prosessen. Kommer aldri til å anbefale Gjensidige til andre og bytter selv til Sparebank1 forsikring.
Gjensidige ordner opp (hus) uten knot vid skade, men prisen for bil (+25%) & hus (+28%) forsikringen eskalerer uten rimelig grunn. Det er veldig dårlig.
Gode avtaler med organisasjoner, gir flott utbytte, har vært ca 15% av totalpremien. Kan virke dyre, kanskje derfor store overskudd. Solid selskap, kundeeiet/ norsk. Negativt, legger ned mange lokalkontorer, nå også kundesenter mm. Lengre ventetid på tlf.