Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Min forsikring ble sagt opp pga manglende innbetaling. Jeg har ikke mottatt faktura, purring eller varsler, verken i postkassen eller på mail. Jeg har registrert at jeg ville ha autogiro, men heller ikke i nettbanken ligger det noe som helst. Da jeg ved en tilfeldighet fant ut at forsikringen hadde blitt stoppet, tok jeg kontakt. Beskjeden var at for å få den gjenåpnet måtte jeg betale hele årspremien, på nesten 8000,-, da ville forsikringen gjenåpnes neste dag. Jeg betalte beløpet, og ventet, og ventet, og ventet...nå har det gått 4 dager siden jeg betalte, og fremdeles er forsikringen min stengt. Jeg har sendt 2 mail til agenten som lovet å åpne forsikringen min, ingen av dem har blitt besvart!
Fikk helårs-regning selv om vi avtalte 12 avdrag, forsøker "faktura i VIPPS", og det TIL KONA som ikke vil ha fakturaer der. Bruker "Digiflopp" uten å avtale dette på forhånd. Ble fort kvitt en kunde
Veldig fornøyd, men savner en fast kunderådgiver. Skadeoppgjør er meget bra og enkelt, men pris på bil er jeg ikke helt fornøyd med
En stasbil og skadefri kunde skal ikke måtte betale det jeg gjør i dag. Er innhentet tilbud godt nok vil det bli aktuelt å forsikre ytterligere en bil og resten av forsikringene våre samme sted.
Vært forsikret i Gjensidige i 15 år, mer eller mindre med noen opphold hvor jeg testet andre forsikringsselskap. Ender alltid tilbake hos Gjensidige. Best på pris og dekning i vårt tilfelle.
Gjensidige leverer rask og effektetivt og har hjelpsomme og hyggelige sakabehandlere. Prisen på forsikringene er blitt for høy den siste tiden og må for min del reduserers.
Raskt og ryddig skadeoppgjør,videre formidling til verksrted etc.