Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alt er stort sett bra, men føler vi betaler mer forsikring enn andre gjør. Da tar jeg forbehold i at de har omtrent samme eiendoms masse som vi.
Jeg har inntrykk av at Gjensidige er dyrt i forhold til andre forsikringsselskap. Jeg liker heller ikke at det koster penger å ringe til saksbehandlere.
Lover en pris men kommer med en helt annen pris ikke fornøyd.
Konkuransedyktig pris år EN. Seinere blir pris skrudd opp. Er ikke tilfreds med veihjelp som ikke fungerte ved en punktering på Storlien som vi hadde, sommer 2015 Fikk IKKE hjelp, da gjensidige rekvirerte hjelp fra Østersund ca 28 mil unna. (ville ikke komme) Veihjelp fra Norge blei ikke prøvd, av forsikringselskapet. Kontaktet sjøl verkstedeier av Dæckservice på Jærpen, som åpnet dørene, for kjøp av to nye dekk kl 2100 på kvelden. Da etter at æ hadde klart, å ta meg frem dit for egen maskin, etter egen nødreprasjon. Egen klagesak blei opprettet, men ingen økonomisk kompensasjon blei ikke fremsatt av meg, ei heller gitt eller tilbudt. Kun en beklagelse.
Hadde en dårlig opplevelse i dag angående pristilbud. Og fikk aldrig svar på siste Mail eg skrev til dei.
Forsikring ble kansellert i forbindelse med nytt tilbud. Da jeg ikke ønsket å benytte meg av det nye tilbudet ble ikke gammel forsikring automatisk videreført, og jeg sto uten forsikring uten å være klar over dette.
Betaler over 40.000,-/året på forsikringer. Var uheldig med bilen og fikk INGENTING dekket. ELENDIG! Har kastet bort over halv million på å være kunde av gjensidige i over 15 år!