Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ble kjørt bakfra og fikk skylda. Motpart hadde over 60 i 30 sone og jeg fikk skylda for at jeg bremset og stoppet opp. Man må vist ta ansvar for at andre kjører for fort. Aldri mer Gjensidige.
Elendig kundeservice. Dårlig nettside, viser en pris på nett, og så fort du har bestilt forsikring så øker prisen.
Gjensidige er veldig bra, men for meg ble det altfor dyrt da dekningen er stadig bedre, men premien blir for dyr for meg som ikke bruker forsikringen så veldig mye.
Har vært kunde i Gjensidige over 20 år. + forsikringer på det vi kunne for å ha best mulige forsikringer. Har ikke hatt noe store saker før nå. Viser seg at de enkel vrir seg ut av dette med å kalle skaden for slitasje over tid. Når takstmann også klarer og si slitasje over tid uten en gang å se bilder av skade og samt gjenta det samme på skade som vi har forårsaket selv da er løpet kjørt... hold dere langt unna + forsikringer hjelper ikke en dritt. De kalles ikke gjenstridige uten grunn.
50% dyrere enn konkurrentene for samme tilbud. Hvordan de kan forsvare det skjønner ikke jeg
Ganske fornøyd, men servicen har ikke vært helt god.
Har hatt problemer med bilen, men dem kan aldri hjelpe, forsikringen eg har hatt skulla dekt ting eg har betalt for men en person sir det skal bli dekt, også tar eg kontakt igjen og da kan dem ikke dekke d...