Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har vært kunde i Gjensidige over 20 år. + forsikringer på det vi kunne for å ha best mulige forsikringer. Har ikke hatt noe store saker før nå. Viser seg at de enkel vrir seg ut av dette med å kalle skaden for slitasje over tid. Når takstmann også klarer og si slitasje over tid uten en gang å se bilder av skade og samt gjenta det samme på skade som vi har forårsaket selv da er løpet kjørt... hold dere langt unna + forsikringer hjelper ikke en dritt. De kalles ikke gjenstridige uten grunn.
50% dyrere enn konkurrentene for samme tilbud. Hvordan de kan forsvare det skjønner ikke jeg
Ganske fornøyd, men servicen har ikke vært helt god.
Har hatt problemer med bilen, men dem kan aldri hjelpe, forsikringen eg har hatt skulla dekt ting eg har betalt for men en person sir det skal bli dekt, også tar eg kontakt igjen og da kan dem ikke dekke d...
Bra selskap men er blitt for dyr i løpet av årene som har gått.
Alt for lang og omstendelig telefonkontakt. Lovet tilbakemelding uteblir.
Freke folk, kverulant og lite tydelig! Styr unna.