Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Greie priser, ikke hatt noen problemer så langt. Litt dyr på husforsikring.
Enkel å komme i kontakt med, raskt å endre forsikring samt rask og problemfritt oppgjør. Har kun 1 sak, gjennom reiseforsikringa. Et stort + at dem ringer opp ved utenlandskontakt. Koster noen ganger skjorta hvis man må vente i telefonen.
Best for meg på dyreforsikring. God og rask service.
Gjensidige er veldig konkurransedyktige på pris med fordelsavtale.
Har egentlig ingen erfaring med gjensidig når det gjelder skade eller utbetaling av premie. Ellers er jeg fornøyd med prisen.
Spenstig å få e-post om at det er en elektronisk mld på dine sider til meg. Har aldri samtykket i å ha en elektronisk mappe, men forsøkte å komme inn uten å lykkes, kundebehandler forsøkte også men måtte gi opp. Kundebehandler sender meg posten til min e-post og da må jeg si jeg ble sjokkert, har ikke hatt skader men ut av intet er premien bare over natten hevet med 30 %. Nå skjønner jeg hvorfor de ikke ville sende meg dette i posten. Dette er fullstendig useriøst!
Har hatt 1 skade med Gjensidige, Kommunen hadde blåst inn kloakk inn i mitt hus, kommunen påtok seg alt ansvar, Gjensidige var vanskelige i 1 år helt til jeg satte i gang rettslig prosess, da husket Gjensidige at Kommune faktisk hadde påtatt seg all skyld, de ville da rydde opp, vi ga dem ansvaret til å rydde opp mens vi skulle på en 3 ukers ferie (avtalt 2 mnd før). Dagen før vi kom hjem ringte de å sa at de dessverre ikke hadde rukket å få gjort de nødvendige utbedringene. Vi måtte tilslutt styre dette selv og det ble greit. Men frekkhetens nådegave tilhører likevel Gjensidige, da Kommunen erstattet alle skadene og min egenandel, noe som egentlig var avtalt på dag 1, klarte de å sende tilbake den fratrukkede egenandelen med en tekst der de skrev at de hadde gjort et ordentlig stykke arbeid og på bakgrunn av dette hadde de nå klart å få tilbake min egenandel. Regelrett useriøst.