Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd med bilforsikringen jeg har i Gjensidige
Tegnet forsikring i gjensidige Mai 2021 Via NAF. Gjelder en 2019 BMW X4 Med Kasko Bil Pluss forsikring. Har ikke hatt bil forsikret på meg tidligere og fikk 40% Startbonus. Er 37 år gammel og ingen tidligere skadesaker eller ulykker. (Sertifikat i 18 år) Gjensidige innførte i Mars 2022. 60% Startbonus på bil. Jeg har i dag opparbeidet 50% Mener jeg bure vert satt opp til 70% eller minimum 60% Som er startbonus nye kunder tilbys. Gjensidige nekter dette, og tilbyr meg kun 50%. Anser dette som dårlig behandling av kunder. På grensen til svindel. Koster meg 1700.- pr år sammenlignet med en helt ny kunde som ikke har med seg bonusopptjening fra tidligere forsikringer.
Flott kundeservice og forholdsvis konkurransedyktig med andre
Ja, det gjør den Er ingenting med liten skrift og vi garanterer uansett hundens alder, får den samme behandling som yngre hunder. Aldri blitt informert om at det er en max sum pr år.
Hadde skade på leid bobil. Fikk beskjed når jeg ringte om at de dekket egenandelen. Når jeg etter lang tid fikk svar ble det avslag. Årsak var at jeg hadde leid av privatperson, ikke firma. Meget dårlig service.
Når du har forsikret din bil forventer du å få hjelpen du trenger! Jeg kjørte bilen min til utlandet og fikk med grønt kort! Dette beviser at jeg har forsikring jeg var uheldig og havnet i en ulykke! Jeg ringer til forsikringen de kobler meg til Sos internasjonal og der får jeg dessverre ingen hjelp de ber meg om å kontakte politiet i det landet jeg er i og få hjelp fra politiet jeg ringer igjen Gjenside og forteller at jeg ikke får hjelp det eneste kunderådgiveren sier til meg « du må nesten ringe dem igjen og få hjelp derfra jeg kan ikke gjøre noe» jeg anbefaler virkelig ingen å bruke gjenside! Jeg har tidligere hatt storebrand og opplevd ulykke med bil i utlandet og de har da hjulpet meg og prøvd å alltid finne løsning! Her betaler vi penger til gjenside mens de alltid sier til meg du må kontakte vårt samarbeidspartner! Jeg har ikke noe å gjøre deres samarbeidspartner når det er dere som er ansvarlige for min bil oh jeg betaler penger til dere og ikke til SOS internasjonal!!! Aldri mer gjenside gruer meg fortsatt til å se hva som skal dukke opp før jeg får bilen til Norge igjen og evt reparert den!
Aldri hatt problemer, men heller (nesten) aldri noen skade. Veldig greit med kundebonus hvert år. Bra kommunikasjon.