Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Elendig behandling, mistenkeliggjort, etterlyser stadig nye dokumenter, får ikke tak i saksbehandler, har ikke en gang fått melding om at jeg hadde meldt fra om uførhet. Foreløpig venta 6 måneder og det er visst helt normalt. Så mye rot at jeg velger advokat for å hjelpe meg siden Gjensidige virker som det skal være vanskelig for å slippe å utbetale. Vi har totalt forsikringer for ca 130000 kr pr år. Har ikke hatt vansker med Gjensidige med andre forsikringer men uføreavdelingen er ikke bra, blir mer og lengre syk av belastningen.
Har en utmerket reiseforsikring . Utvides gjennom Gouda. Falck i Danmark fungerer utmerket !
Jeg fikk dekket 30 dager leiebil av Gjensidige etter jeg kræsjet bilen min. Etter 9 dager var det problemer med leie bilen. ringte Gjensidige å ba om å bytte, de godtok dette. Når de 30 dagene hadde gått fikk jeg regning på 14 000 av Hertz. Gjensidige mener de aldri godtok bytte av bil, selvom det er samme pris.
saksbehandlerbehandlingen var ikke god. de stoler ikke på og stiller dumme spørsmål
Ble skammet, fikk en pris av selger som var billigere enn min tidligere forsikring. Byttet og fikk regning som var høyere enn min gammle forsikring. Nå er jeg på utskikk etter en ny forsikring pågrunn av min misnøye av feil knformasjon og dårlig kundeservice. Er ikke fornøyd med dem.
Dårlig kundeopplevelse. Hold dere unna Gjensidige. Jeg vil aldri kjøpe ny forsikring der
Generelt veldig fornøyd, rask service når behovet for å benytte forsikringen har vært der.