Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God kundeservice, fikk et godt tilbud da jeg byttet til de, og god hjelp da jeg måtte endre forsikringene mine i løpet av året. Ellers ikke hatt bruk for forsikringen, og reagerte kraftig på at prisen hadde økt med over 12% da det var på tide å fornye avtalen. Minner mye om lokketilbud, ber alle om å passe på og sjekke priser jevnlig!
Jeg har personlig bare hatt bra erfaringer med gjensidige forsikring. De er mitt første forsikringsselskap og prisene er helt greie. Appen deres funker greit og nettsiden funker veldig bra. Er ryddig og oversiktlig. Fakturaer fikses opp med selv om e-faktura ikke går igjennom. Ingen skjulte priser eller betalinger. Veldig gjennomsiktig og fint.
Dårlig mtp uforutsett forverring av kroniske sykdommer
Bare gode erfaringer, god oppfølgning , greie oppgjør, god dekning, god tilgjengelighet
Gjensidige benytter et selskap til renovering etter skade. 2 år etter skaden skjedde er badet fortsatt ikke satt tilbake til den stand det var i, i tillegg til dette så har dette firmaet påført mitt bad ytterligere skader og ødelagt 4 fliser som ikke lar seg skifte ut. Gjensidige er ikke villig til å kjøre denne saken videre mot dette selskapet og dermed virker Gjensidige, som selskap, ikke troverdige.
Gjensidige utbetaler ikke ved museskada, enda vi har dekning for det. Elendig selskap.
Jeg er fornøyd med alt unntatt at de har økt premien kraftig de siste årene på tross av at jeg aldri har hatt kollisjoner, innbrudd eller andre nevneverdige uhell. Bilforsikringen økte f.eks. med ca 20 % på to år til tross for at jeg ikke har vært involvert i en ulykke i de ca. 45 årene jeg har kjørt bil og motorsykkel.