Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Etter 3 år som fast kunde til Gjensidige, bestemte jeg meg for å sjekke opp prisen på min forsikring siden jeg syntes jeg betaler ganske mye. Fikk en venn til å sjekke prisen på forsikring på min bil på Gjensidige sin kalkulator, og han fikk halve prisen av det jeg betaler i måneden. Bestemte meg å ringe de og gi de en sjanse, men de kunne ikke tilby billigere forsikring om jeg ikke kjøpte flere forsikringer til de. Om jeg ville ha prisen min venn så måtte jeg bytte fra gjensidige også bytte tilbake. Synd at de skal fokusere på få igjennom mersalg i stedet for å beholde en kunde. Har nå sjekket flere andre selskaper og alle de kunne tilby meg forsikring til halv pris av det jeg betaler nå, så nå ryker det kundeforholdet.
Effektive digitale løsninger for kommunikasjon med selskapet. Enkelt å få hjelp og raske til utbetalinger.
Jeg har betalingsanmerkning, og betalte derfor et års bilforsikring med det samme. Nå da jeg trenger innbo, som er 142,- kr k måneden, forlanger dem fremdeles forskuddsbetaling. Jeg blir ikke behandlet som en kunde der. Jeg betalte bilforsikringen for et år fordi jeg følte det var riktig av dem. Nå, derimot, er jeg så langt en pålitelig og ærlig kunde- jeg bør ikke føle at det er motvilje mot å gi meg mine forsikringer, som jeg betaler for. Dessuten, hvis mot formodning betaling skulle utebli- er ikke forsikringen gyldig likevel. Men hun på kundeservice var hyggelig og rimelig ang beløp, og rabatter.
Veldig raske og enkle til å løse saker samt hjelpe deg med hvilke problemer du måtte ha.
De følses trygge og har ett godt rykte. De ga meg en god pris på forsikring ifjor. Men etter sammenligning i år så er de ganske mye for dyre. Det syns jeg er leit
Jeg er veldig fornøye med Gjensidige, men til tross for YS avtale har jeg fått bedre tilbud av annet selskap, som gjør at jeg vurderer å bytte
øker så fort prisene på forsikring ellers veldig bra selskap