Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har betalingsanmerkning, og betalte derfor et års bilforsikring med det samme. Nå da jeg trenger innbo, som er 142,- kr k måneden, forlanger dem fremdeles forskuddsbetaling. Jeg blir ikke behandlet som en kunde der. Jeg betalte bilforsikringen for et år fordi jeg følte det var riktig av dem. Nå, derimot, er jeg så langt en pålitelig og ærlig kunde- jeg bør ikke føle at det er motvilje mot å gi meg mine forsikringer, som jeg betaler for. Dessuten, hvis mot formodning betaling skulle utebli- er ikke forsikringen gyldig likevel. Men hun på kundeservice var hyggelig og rimelig ang beløp, og rabatter.
Veldig raske og enkle til å løse saker samt hjelpe deg med hvilke problemer du måtte ha.
De følses trygge og har ett godt rykte. De ga meg en god pris på forsikring ifjor. Men etter sammenligning i år så er de ganske mye for dyre. Det syns jeg er leit
Jeg er veldig fornøye med Gjensidige, men til tross for YS avtale har jeg fått bedre tilbud av annet selskap, som gjør at jeg vurderer å bytte
øker så fort prisene på forsikring ellers veldig bra selskap
Bra men uoversiktlig og nødvendigvis ikke billigste heller, det er nok noen andre der ute som er også til å stole på og rimeligere for vanlig folk. Poenget er at når mann skal samle alle forsikringer hos en leverandør for å oppnå best rabatter så synes jeg at det er vanskelig å se hva er månedlig kostnad per forsikring. Jeg har nødvendigvis ikke lyst til å betale for en MC forsikring som mann min for eksempel har. Så må mann finne det ut på egen hånd hva den månedlig beløp bli på hver. Det er tungvint og uoversiktlig. Vi har hatt andre forsikringer før som var dritt flink på å vise hver måned hva hver forsikringene kostet, selv om det var en total beløp på faktura. Så det var enkelt å finne ut hvem skulle betale hva selv om vi alle i huset hadde forskjellig forsikringer samlet i samme forsikring.
Fornøyd med service og pris Vært raske og presise ved skadeoppgjør