Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God service, gode priser og veldig ryddig oppgjør ved skade, Dessuten er det kjekt å motta et pent kundeutbytte en gang i året :-)
Gjensidige er ikke seriøse og spiller på at folk flest ikke har økonomisk evne til å kjempe mot selskapet i rettssystemet. I saker der det er snakk om store erstatning summer kjøper de sine egne spesialisterklæringer som går i deres fordel. Jeg ble kalt inn til en samtale med en lege på ett sykehus der innkallelsen kom på sykehusets papir , sykehusets konvolutt , samtalen skjedde på sykehuset i legens arbeidstid og legen sendte regning til selskapet. Med andre ord , han hadde dobbel lønn den stunden. Legen snakket med meg i 15 minutter , underøkte meg i3 minutter og skrev en spesialisterklæring på 20 sider hvorav 18 var en direkte avskrift av min journal hos fastlegen min. Jeg tapte 1,8 millioner.
Hurtig behandling,,effektive kundebehandlere :)
At dere tror alle er på nett. Det er faktisk noen som ikke er det .Så ha tålmod og gi et skikkelig svar.
dere svarte på hva vi skulle gjøre.ringte noen uker senere å spurte hvordan det gikk.suppert sån skal det vere.
Intet bra, skrekkelig og totalt mangel på kundeservice
Vært kunde i flere år og fått god hjelp når jeg ha trengt det.