Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God på å sende fagpersoner til å besiktige skade, men dårlig til å gi tilbakemelding. Når skaden viser seg å være dekket av forsikring så er det dårlig med informasjon om hva som skjer videre. Treg på å besvare spørsmål. Dyr forsikring som ikke betaler seg når man først får bruk for det.
Fikk skade, og Gjensidige var behjelpeligheten selv, jeg trengte ikke løfte en finger, de ringte meg opp etter skadeinnmelding, fant verksted, bestilte time og leiebil, tok oppgjøret på verkstedet og håndterte motpartens skade mot if uten at jeg hørte et ord. Ingen bonustap og null egenandel pga 75% 5. år som de opplyste meg om umiddelbart, jeg visste ikke om det.... I tillegg var innmelding av skade heldigitalt og enkelt. Skadeskjema ble aldri brukt, uhellet var helt åpenbart min feil. Godt jobba, Gjensidige!
Var bra i førsten, men nå er det blitt så mye mer å betale.
Ingenting negativt og si. Alltid vært hyggelig og behjelpelig i alle situasjoner. Ser etter bedre tilbud.
Grei og oversiktig forsikring! Grei pris til teksten jeg har på forsikringene mine! Har ikke hatt noen skader ennå!
Kundeservice skjønner ikke at hvis man flytter så skal man ikke ha innbo på den boligen man flyttet fra. Flere telefoner for å endre dette. Når jeg solgte den gamle bilen så slettet kundeservice forsikringen min ovenfor Statens Vegvesen. Avskiltningsbegjæring - 2 ganger har det skjedd!
Jeg er veldig fornøyd med Gjensidige etter siste skade på min bil (uforskyldt). Det gikk veldig fort og smertefritt. Vi fikk en leiebil uten problem. Etterpå sendte de meg oversikt over hva skaden kostet å reparere. Det var greit å vite:) Ellers synes jeg det er fint å få litt bonus tilbake i form av kontanter, en gang i året. Det beste selskapet jeg har vært kunde hos inntil nå:)