Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kundeservice skjønner ikke at hvis man flytter så skal man ikke ha innbo på den boligen man flyttet fra. Flere telefoner for å endre dette. Når jeg solgte den gamle bilen så slettet kundeservice forsikringen min ovenfor Statens Vegvesen. Avskiltningsbegjæring - 2 ganger har det skjedd!
Jeg er veldig fornøyd med Gjensidige etter siste skade på min bil (uforskyldt). Det gikk veldig fort og smertefritt. Vi fikk en leiebil uten problem. Etterpå sendte de meg oversikt over hva skaden kostet å reparere. Det var greit å vite:) Ellers synes jeg det er fint å få litt bonus tilbake i form av kontanter, en gang i året. Det beste selskapet jeg har vært kunde hos inntil nå:)
Oppdaget plutselig sprekker i grunnmuren, varslet gjensidige straks, takstmann kom. Og dagen etter fikk jeg avslag på bakgrunn av at jeg burde borre I grunnmuren ved jevne mellomrom for å sjekke kvaliteten på betongen og at dette tydeligvis var normalt vedlikehold iflg gjensidige sin saksbehandler. Må være den sprøeste unnskyldning jeg noensinne har hørt, og takstmann bekreftet også at dette var en utrolig dårlig unnskyldning men samtidig vanlig fra Gjensidige forsikring... Har måttet bekoste ny drenering, oppgraving rundt kjeller og fiks av mur selv.
Man får utbetalt utbytte hvert år. Det er en liten belønning men er kanskje ikke så viktig i den store sammenhengen.
Innbrudd i bolig ble starten på et mareritt. Gjensidige sendte takstmann som gikk gjennom skader og bortatte ting. Vi måtte sende inn liste over bortatte ting med kjøpesum og kjøpested. Fikk beskjed om at dette var mottatt og saken skulle gå kjapt. Etterhvert sendte Gjensidige en ny takstmann og ba oss fremmlegge kvitteringer på tingene som var bortatt. Da dette er private ting har vi ikke spart på kvitteringene opp i gjennom. Saken drøyde ut og nå er det kommet tilbakemelding om at vi ikke har krav på erstatning etter deres vilkår. Saken er videresendt advokat og blir tatt videre til Finansklagenemda. Styr unna Gjensidige, er vanskelig når det kommer til oppgjør av større summer og gjør alt de kan for å slippe unna å betale erstatning.
Utbetaling ved personskade er totalt håpløst uten kjempegod advokat.
Very poor communication, slow feedback, have sold insurance, which doesn't fit for me. Employers are not fully prepared for helping client, diversification of data base... In order to reach right person, must have a conversation with 4 persons, untill they've found the right person, who can handle the case... Very, very low level. Can't even find one positiv thing. Gold diggers.