Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Er godt fornøyd med produktet fra Gjensidige og er helt for utbetalingen av kundeutbytte, men desto eldre jeg blir, desto dyrere blir bilforsikringen - noe jeg syntes er veldig merkelig. Begynte på 10 400,- i 2017 og er nå på 16 000,- + det statlige.
Gjensidige har en app, og jeg har brukt den mens jeg har vært kunde, derav mine oppfatninger. Jeg synes gjensidige er lett å bruke, blandt annet å bytte kjørelengde, i tillegg for man beskjed når man nærmer seg nytt faktura år, dette gjør det lett å spare penger. Jeg synes egentlig ikke det er så mye som de kan gjøre for å bli bedre, så fornøyd er jeg med dem😊😊😊 De har vært åpen og hjelpsomme helt siden jeg bestillte forsikring hos de. Mildt sagt veldig fornøyd.
Nylig ringt inn til gjensidige. Hadde ein samtale med kundersverice og fikk forklart det eg lurte på.
Mindre kundevennlig med årene....etter at alt ble nettbasert Tregere behandling Kunne vært rimeligere
Konkurransedyktige priser og god oppfølging. Ryddige og raske oppgjør de få gangene jeg har hatt skader under mitt mangeårige kundeforhold.
Et godt og seriøst selskap- Er blitt et forholdsvis dyrt selskap å bruke. Har hatt 2 små hendelser de siste åra og det har aldri vært noe problemer med oppgjør.
God service. Et selskap som setter pris på skadefritt kjøring, og som gir de unge fordeler. Meget fornøyd