Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Raskt oppgjør, svarer fort på meldinger. Hadde en kasko- og innboskade, alle skadede eiendeler ble erstatta uten trøbbel.
Fikk vannlekkasje og giftig muggsopp i 2015, fortsatt venter jeg på oppgjør - 5 år etter! Har krav på over 400.000 kr! Uetisk takstmann prøvde alle triks i boken for å lure meg, ville bl.a. bygge inn giftig muggsopp. Fikk ny skade i 2019 og da var det mye bedre, men all den tid man lar en kunde vente i mange år på oppgjør ligner dette ingen ting. Klage til Gjensidiges kundeombud fører ikke frem da skadebehandler sier man ikke kan klage på en aktiv sak (!). I tillegg vokser prisene rått for hvert år slik at jeg låses inn som kunde i påvente av oppgjør...
Veldig bra med at man får utbytte. Jeg ønsker hovedsaklig å søke flere forsikringsselskaper for å samle alle de jeg har til 1, hvor kanskje prisen kan bli hyggeligere.
Medarbeiderne i Gjensidige har alt for få muligheter til å være fleksibel i forhold til gode kunder.
Skulle gjerne fått papirutgave av mine forsikringer minst en gang hvert år. Takk.
Ingen problemer ved å få oppgjør ved uhell eller annet...
Fornøyd med vil få bedre pris og sammenligne med andre.