Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk vannlekkasje og giftig muggsopp i 2015, fortsatt venter jeg på oppgjør - 5 år etter! Har krav på over 400.000 kr! Uetisk takstmann prøvde alle triks i boken for å lure meg, ville bl.a. bygge inn giftig muggsopp. Fikk ny skade i 2019 og da var det mye bedre, men all den tid man lar en kunde vente i mange år på oppgjør ligner dette ingen ting. Klage til Gjensidiges kundeombud fører ikke frem da skadebehandler sier man ikke kan klage på en aktiv sak (!). I tillegg vokser prisene rått for hvert år slik at jeg låses inn som kunde i påvente av oppgjør...
Veldig bra med at man får utbytte. Jeg ønsker hovedsaklig å søke flere forsikringsselskaper for å samle alle de jeg har til 1, hvor kanskje prisen kan bli hyggeligere.
Medarbeiderne i Gjensidige har alt for få muligheter til å være fleksibel i forhold til gode kunder.
Skulle gjerne fått papirutgave av mine forsikringer minst en gang hvert år. Takk.
Ingen problemer ved å få oppgjør ved uhell eller annet...
Fornøyd med vil få bedre pris og sammenligne med andre.
Byttet akkurat til Gjensidige, og er imponert over hvor god informasjon vi fikk. Vi mistet tryggheten i vårt gamle forsikringsselskap, Fremtind. Gjensidige ga oss tryggheten tilbake. Anbefales på det varmeste! Mvh. Merete og Lars