Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har fått 2 hus vannskader som var behandlet av Gjensidige - helt greit!
Rask reaksjon å hurtig utbetalinger å selvsagt kundeutbytte.
Får ikke faktura for så å få vite flere måneder senere at selv om jeg har betalt, så har ikke de motatt noe betaling og nå får jeg vite på en lørdags morgen når alt er stengt, at både hus, bil og hund er uforsikret og at jeg kjører bilen min ulovlig fra i dag, med da et gebyr fra tff daglig grunnet dette. Gjensidige kan ikke hjelpe meg heller, med mindre jeg betaler 12.000 kr i en engang, noe jeg overhode ikke har sjangs til grunnet norges dårlige lønnssystem.
Vi var i møte med en forsikringsrådgiver. Han har satt oss opp på flere forsikringer enn det vi har godtatt. Ved en tilfeldighet har vi nå funnet ut av det et halvt år etterpå. Han har vært veldig treg med å svare oss når vi har prøvd å nøste opp i dette.
Har forsikret 3 biler og en motorsykkel de sisste 4 årene, allikevel får jeg kun tilbud på startbonus på 40%. Dette er også etter helt skadefri kjøring. Begrunnelsen deres var at forsikringene ikke var sammenhengende nok, noe som jeg ikke forstår då det kun er snakk om noen få måneder der jeg ikke har hatt en aktiv forsikring.
Aldri problemer med de få skadene jeg har hatt. Kunne blitt billigere.
Rask respons ved henveldelser og håndtering av skadesituasjoner jeg har opplevd.