Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi var i møte med en forsikringsrådgiver. Han har satt oss opp på flere forsikringer enn det vi har godtatt. Ved en tilfeldighet har vi nå funnet ut av det et halvt år etterpå. Han har vært veldig treg med å svare oss når vi har prøvd å nøste opp i dette.
Har forsikret 3 biler og en motorsykkel de sisste 4 årene, allikevel får jeg kun tilbud på startbonus på 40%. Dette er også etter helt skadefri kjøring. Begrunnelsen deres var at forsikringene ikke var sammenhengende nok, noe som jeg ikke forstår då det kun er snakk om noen få måneder der jeg ikke har hatt en aktiv forsikring.
Aldri problemer med de få skadene jeg har hatt. Kunne blitt billigere.
Rask respons ved henveldelser og håndtering av skadesituasjoner jeg har opplevd.
Vært veldig fornøyd, men nå har forsikringen deres blitt veldig dyr på bil.
Greie priser og bra kundeservice. Kjapt og enkelt skadeoppgjør i de tilfellene det har vært nødvendig. Stort pluss at innboforsikringen dekker knust skjerm på telefon!
Lang behandlingstid da jeg trengte oppgjør etter hjemsendelse fra utlandet p.g.a. Korona.