Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Enkelt, kan forbedre kundeservice, noe treg på tilbakemeldinger. Oppgjør og formidling av tjenester er ok i forbindelse med skade.
Kan ikke fatte at det skal koste over 30000 i året å forsikre en bil som er 6 år gammel og koster under 300 000. Er jo over 10% av bilens verdi hvert år i forsikring. Øvrige bilforsikringer jeg har i selskapet er jeg tilfreds med.
Det har alltid hvert enkelt å få ordnet opp ved skade oppgjør og Enkel og grei tilbake meldinger.
Billig. Hjelpsomme ,raskt oppgjør. Har lang erfaring med gjensidige
Gjensidige er verre enn Trump. Det er min mening med en erfaring fra 1991. Svindlere vil jeg aldri vil betale en krone til. Jeg var heldig som overlevde et biluhell på Kråkmofjellet i 1991. Uheldig var jeg i at det bedritne selskapet Gjensidige hadde forsikringen. 30k fikk jeg i skamtilbud for et ødelagt liv. Ikke en eneste krone har jeg fått. Sky Gjensidige er mitt råd.
Bra kundeservice og alt er på plass. Men, etter hvert som gjenstanden blir eldre og mindre hvert, så øker premien. Ulogisk!! Dette burde flere forsikringstakere sette krav til... liten verdi, liten premie....
Raske, og enkle, men de skrur opp prisene med 20-50% per år uten å meddele dette. Når man påpeker de dette kommer de med mange ulike (og lite troverdige) forklaringer som alle munner ut i at de ikke kan gjøre noe med prisen. Den eneste muligheten til å få riktig pris igjen er å fysisk skifte selskap, og så eventuelt tilbake igjen. Da kommer man inn i en ny prisstruktur igjen. Det er latterlig tungvindt, og unødvendig merarbeid for andre forsinkringsselskap og meg som bruker.