Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har hatt en stor skade som kostet forsikringselskapet mangfoldige millioner. Fantastisk behandling av oss som kunde og ingen problemer av noe slag. Det var mer enn forventet, maken til oppfølging og seriøsitet hadde jeg aldri drømt om. Dette var ang en husbrann som ble totalskadd. Vi valgt å få med oss en kundebehandler fra Gjensidige på hele prosessen og det var en lykke i elendigheten. FANTASTISK !
Enkel skademelding på nett. Veldig rask saksbehandling!
Jeg har ikke noe negative erfaringer med Gjensidige. De er fin og rask behandler spørsmåler med nøyaktighet. Grunnen at jeg skifter det ble for dyrt og da må finne en annen forsikringsselskap. Du får også utbytte hvert år.
Har ingen ting å utsette på Gjensidige, men har en mistanke om at det er litt for dyrt.
Gode avtaler til konkurransedyktige priser. Dog, vær obs dersom du er i ferd med å kjøpe MC og endringer på pris rett etter tilbud har utløpt. Opplevde et pålegg i pris på litt over kr 1400 juni 2017. Sjekk dette nøyere enn jeg gjorde.
Ble først kunde pga. pris, så ble jeg totalkunde pga. service og pris. Aldri hatt noen problemer når det kommer til dekning av skader, veldig lett å ha med å gjøre. Tjenestene på bank og app er utrolig god og lett å bruke.
Jeg har vært innom flere selskaper, men har endt opp her. Opplever selskapet som ukomplisert når det gjelder skadesaker. Jeg har rabatt via fagforening.