Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har ikke noe dårlig og si om Gjensidige. Fått all hjelp jeg har trengt. :-D
Har vært totalkunde i 34 år og er veldig fornøyd med den servicen Gjensidige gir sine kunder. Har nok mottatt noen fristende tilbud med lavere inngangspris men leser man all teksten, også den med liten skrift, så finner man fort ut at det er et forhold mellom pris og ytelse. Du får det du betaler for - så enkelt er det.
Hurtig skadeoppgjør, Flinke ansatte som hurtig setter seg inn i saken. Proffisjonell behandling av skadeoppgjør. Liker også tilbakebettaling av overskudd. Ris : Kunne vært mer moderat med forhøyelse av premien ved årsskifte. Ha en fin tid videre alle Gjensidige ansatte.
Jeg er veldig godt fornøyd med alle kontakter med Gjensidige gjennom en årrekke.
Etter en vannskade i huset mitt, var selskapet kjapt ute og organiserte og etter kort tid hadde jeg penger på konto til å ordne det vannskadde rommet.
Har aldri opplevd maken til god service og rask behandling av skadesak. Har hatt en sak med ett batteri som eksploderte i stua vår og etter den behandlingen vi fikk av Gjensidige betaler vi forsikring med glede😄.
Har Vært utsatt for person skade I bilulykke. Greit oppgjør. På matriell (bil og eiendeler i bilen). Noe mer komplisert med person skaden. God oppfølging, fra skade tidspunkt. Har egentlig bare positiv erfaring.